Využití Concept Cartoons pro podporu přírodovědného vzdělávání v prostředí MŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití Concept Cartoons pro podporu přírodovědného vzdělávání v prostředí MŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fenyková, Petra
dc.contributor.author Trnovcová, Katka
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:27Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:27Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52987
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá využitím Concept Cartoons pro podporu přírodovědného vzdělávání v prostředí mateřských škol. Teoretická část práce je věnována vymezení přírodovědného vzdělávání a způsobu jeho rozvoje v kontextu mateřských škol pomocí metody Concept Cartoons. Praktická část práce zahrnuje sadu přírodovědných Concept Cartoons komiksů vhodných pro potřeby edukační reality mateřských škol. Po navrhnutí sady probíhalo její ověřování v prostředí mateřské školy, následně proběhla evaluace, vlivem které proběhla revize komiksů a bylo vypracováno doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 176 s. (152 073 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject přírodovědné vzdělávání cs
dc.subject koncepce badatelsky orientovaného vzdělávání cs
dc.subject Concept Cartoons cs
dc.subject science education en
dc.subject concept of inquiry-based education en
dc.subject Concept Cartoons en
dc.title Využití Concept Cartoons pro podporu přírodovědného vzdělávání v prostředí MŠ
dc.title.alternative Concept Cartoons as a Means to Support Science Education in Kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Hana
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the use of Concept Cartoons to promote science education in kindergarten environments. The theoretical part of the thesis is devoted to the definition of science education and the way of its development in the context of kindergartens using the Concept Cartoons method. The practical part of the work includes a set of science Concept Cartoons comics suitable for the needs of educational reality of kindergartens. After the design of the set, its validation in the kindergarten environment was carried out, followed by an evaluation, the influence of which led to the revision of the cartoons and the development of recommendations for kindergarten practice.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63297
dc.date.submitted 2023-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
trnovcová_2023_dp.pdf 16.14Mb PDF View/Open None
trnovcová_2023_op.docx 24.56Kb Unknown View/Open None
trnovcová_2023_vp.docx 27.26Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account