Well-being žáků v prostředí základní školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Struhařová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:26Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:26Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52977
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním wellbeingu v prostředí základní školy. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá wellbeingem, klíčovými kompetencemi pro celoživotní učení, oblasti podpory wellbeingu, klima třídy a školy, sociální skupinou a vztahy ve školní třídě. Praktická část se zabývá analýzou výsledků kvantitativního šetření provedeného pomocí dotazníkového šetření, které bylo provedeno na čtyřech základních školách v okolí Valašských Klobouk. |
|
dc.format |
65 s. (15 304 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
wellbeing
|
cs |
dc.subject |
sociální klima
|
cs |
dc.subject |
klima třídy
|
cs |
dc.subject |
sociální skupina
|
cs |
dc.subject |
vztahy ve třídě
|
cs |
dc.subject |
wellbeing
|
en |
dc.subject |
social climate
|
en |
dc.subject |
classroom climate
|
en |
dc.subject |
school climate
|
en |
dc.subject |
social group
|
en |
dc.subject |
relationships in the classroom
|
en |
dc.title |
Well-being žáků v prostředí základní školy |
|
dc.title.alternative |
Well-being of Students in the Elementary School Environment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the investigation of well-being in the elementary school environment. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with well-being, key competences for lifelong learning, areas of well-being support, classroom and school climate, social group and relationships in the school classroom. The practical part deals with the analysis of the results of a quantitative survey conducted using a questionnaire survey which was conducted at four elementary schools in the vicinity of Valašské Klobouky. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
64940
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account