Názor ředitelů mateřských škol ve Zlínském kraji na inkluzivní vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Blanarovičová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:26Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:26Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52967
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá názorem ředitelů mateřských škol ve Zlínském kraji na inkluzivní vzdělávání. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá inkluzivní pedagogikou. Druhá kapitola obsahuje aktéry inkluzivního vzdělávání, jakou jsou například ředitelé mateřských škol, asistenti pedagoga a děti se speciálními vzdělávacími potřebami. V poslední kapitole je vymezeno legislativní ukotvení inkluzivního vzdělávání v mateřských školách. Jsou zde popsána podpůrná opatření a Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Praktická část obsahuje výzkumný cíl, kterým je odhalit názor ředitelů mateřských škol ve Zlínském kraji na proces inkluze v mateřských školách. Kapitola pátá obsahuje výsledky z kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
49 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
dítě se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
dc.subject |
ředitel mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
asistent pedagoga
|
cs |
dc.subject |
podpůrná opatření
|
cs |
dc.subject |
inclusive education
|
en |
dc.subject |
child with special educational needs
|
en |
dc.subject |
nursery school head
|
en |
dc.subject |
teacher's assistant
|
en |
dc.subject |
support measures
|
en |
dc.title |
Názor ředitelů mateřských škol ve Zlínském kraji na inkluzivní vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
Opinions of Kindergarten Directors in the Zlín Region on Inclusive Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the opinion of kindergarten directors in the Zlín Region on inclusive education. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter deals with inclusive pedagogy. The second chapter contains actors of inclusive education, such as nursery school headmasters, teaching assistants and children with special educational needs. The last chapter defines the legislative anchoring of inclusive education in nursery schools. It describes support measures and the Framework Educational Programme for Pre-primary Education. The practical part contains a research objective to reveal the opinion of nursery school directors in the Zlín Region on the process of inclusion in nursery schools. Chapter Five contains the results of quantitative research in the form of a questionnaire survey. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
64934
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account