Názor ředitelů mateřských škol ve Zlínském kraji na inkluzivní vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názor ředitelů mateřských škol ve Zlínském kraji na inkluzivní vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Blanarovičová, Tereza
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:26Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:26Z
dc.date.issued 2023-01-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52967
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá názorem ředitelů mateřských škol ve Zlínském kraji na inkluzivní vzdělávání. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá inkluzivní pedagogikou. Druhá kapitola obsahuje aktéry inkluzivního vzdělávání, jakou jsou například ředitelé mateřských škol, asistenti pedagoga a děti se speciálními vzdělávacími potřebami. V poslední kapitole je vymezeno legislativní ukotvení inkluzivního vzdělávání v mateřských školách. Jsou zde popsána podpůrná opatření a Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Praktická část obsahuje výzkumný cíl, kterým je odhalit názor ředitelů mateřských škol ve Zlínském kraji na proces inkluze v mateřských školách. Kapitola pátá obsahuje výsledky z kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření.
dc.format 49
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject inkluzivní vzdělávání cs
dc.subject dítě se speciálními vzdělávacími potřebami cs
dc.subject ředitel mateřské školy cs
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject podpůrná opatření cs
dc.subject inclusive education en
dc.subject child with special educational needs en
dc.subject nursery school head en
dc.subject teacher's assistant en
dc.subject support measures en
dc.title Názor ředitelů mateřských škol ve Zlínském kraji na inkluzivní vzdělávání
dc.title.alternative Opinions of Kindergarten Directors in the Zlín Region on Inclusive Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Včelařová, Hana
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the opinion of kindergarten directors in the Zlín Region on inclusive education. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter deals with inclusive pedagogy. The second chapter contains actors of inclusive education, such as nursery school headmasters, teaching assistants and children with special educational needs. The last chapter defines the legislative anchoring of inclusive education in nursery schools. It describes support measures and the Framework Educational Programme for Pre-primary Education. The practical part contains a research objective to reveal the opinion of nursery school directors in the Zlín Region on the process of inclusion in nursery schools. Chapter Five contains the results of quantitative research in the form of a questionnaire survey.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 64934
dc.date.submitted 2023-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
blanarovičová_2023_dp.pdf 2.083Mb PDF View/Open None
blanarovičová_2023_op.docx 17.72Kb Unknown View/Open None
blanarovičová_2023_vp.docx 16.15Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account