dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Vondráčková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:25Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:25Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52961
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tématy marketingové komunikace, online marketing a sociální sítě. Praktická část práce se zaměřuje konkrétně na charakteristiku Signal Festivalu a následně na jejich současnou online komunikaci, a to především na jejich sociálních sítích Facebook, Instagram, Twitter, YouTube kanál ale i na jejich web a jejich aplikaci. Druhá polovina praktické části se zabývá spokojeností návštěvníků Signal Festivalu s jejich online komunikací, a to na základě odpovědí z dotazníkového šetření. Na základě výsledků z výzkumu budou zodpovězeny výzkumné otázky a navržena doporučení ke zlepšení online komunikace. |
|
dc.format |
71 s. (93 946 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
influencer marketing sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
Twitter
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
Signal Festival
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
influencer marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
Twitter
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.subject |
Signal Festival
|
en |
dc.title |
Online komunikace Signal festivalu |
|
dc.title.alternative |
Online Communication of Signal Festival |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šviráková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on topics marketing communication, online marketing and social media. The practical part of the work focuses specifically on the characteristics of the Signal Festival and subsequently on their current online communication, primarily on their social networks Facebook, Instagram, Twitter, YouTube channel but also on their website and their app. The second half of the practical part deals with the satisfaction of Signal Festival visitors with their online communication, based on the answers from the questionnaire survey. Based on the research results, research questions will be answered and recommendations will be made to improve online communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65823
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|