Online komunikace Signal festivalu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online komunikace Signal festivalu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Vondráčková, Eliška
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52961
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématy marketingové komunikace, online marketing a sociální sítě. Praktická část práce se zaměřuje konkrétně na charakteristiku Signal Festivalu a následně na jejich současnou online komunikaci, a to především na jejich sociálních sítích Facebook, Instagram, Twitter, YouTube kanál ale i na jejich web a jejich aplikaci. Druhá polovina praktické části se zabývá spokojeností návštěvníků Signal Festivalu s jejich online komunikací, a to na základě odpovědí z dotazníkového šetření. Na základě výsledků z výzkumu budou zodpovězeny výzkumné otázky a navržena doporučení ke zlepšení online komunikace.
dc.format 71 s. (93 946 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject influencer marketing sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Twitter cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject Signal Festival cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject online marketing en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject social media en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject Twitter en
dc.subject website en
dc.subject Signal Festival en
dc.title Online komunikace Signal festivalu
dc.title.alternative Online Communication of Signal Festival
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on topics marketing communication, online marketing and social media. The practical part of the work focuses specifically on the characteristics of the Signal Festival and subsequently on their current online communication, primarily on their social networks Facebook, Instagram, Twitter, YouTube channel but also on their website and their app. The second half of the practical part deals with the satisfaction of Signal Festival visitors with their online communication, based on the answers from the questionnaire survey. Based on the research results, research questions will be answered and recommendations will be made to improve online communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65823
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
vondráčková_2023_dp.pdf 2.177Mb PDF View/Open None
vondráčková_2023_op.doc 179Kb Unknown View/Open None
vondráčková_2023_vp.doc 113.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account