Vnímání televizní reklamy podporující LGBTQI+ komunitu generací X

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání televizní reklamy podporující LGBTQI+ komunitu generací X

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Topolčanová, Adéla
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52960
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním televizních reklam s využitím LGBTQI+ komunity generací X. Teoretická část se věnuje televizní reklamě, LGBTQI+ komunitě, generaci X a nákupnímu rozhodovacímu procesu. Praktická část se zabýva popisem vybraných televizních reklam pro polostrukturované kvalitativní rozhovory a analýzou získaných dat pomocí této metody. Na základě získaných poznatků byla vytvořena doporučení pro marketingové agentury, firmy či jedince, jak komunitu LGBTQI+ využívat v televizních reklamách cílených na generaci X.
dc.format 61 s. (86 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject LGBT+ cs
dc.subject generace X cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject nákupní rozhodovací proces cs
dc.subject LGBT+ en
dc.subject Generation X en
dc.subject TV commercials en
dc.subject decision-making process en
dc.title Vnímání televizní reklamy podporující LGBTQI+ komunitu generací X
dc.title.alternative Perception of TV Commercials Which Support LGBTQI+ Community by Generation X
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the perception of TV commercials which support LGBTQI+ community by Generation X. The theoretical part focuses on TV commercials, the LGBTQI+ community, Generation X and the decision-making process. The practical part deals with the description of selected TV commercials for semi-structured qualitative interviews and the analysis of the data obtained by this method. Based on the acquired knowledge, recommendations for marketing agencies, companies or individuals on how to use the LGBTQI+ community in TV commercials targeting Generation X were created.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65820
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
topolčanová_2023_dp.pdf 840.3Kb PDF View/Open None
topolčanová_2023_op.doc 357.5Kb Unknown View/Open None
topolčanová_2023_vp.doc 97Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account