Role sociálních sítí v komunikaci hudebního festivalu Rock for People

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role sociálních sítí v komunikaci hudebního festivalu Rock for People

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Staniczková, Karolina
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52957
dc.description.abstract Tato práce se zabývá analýzou stylu textové i vizuální formy komunikace na sociálních sítích Facebook a Instagram hudebního festivalu Rock for People a jejím následným srovnáním s komunikací dvou konkurenčních hudebních festivalů Colours of Ostrava a Metronome Prague. První část práce je věnována teoretickému seznámení s pojmy, které jsou spojeny s tématem festivalu, sociálních sítí, publikem a konkurenčním prostředím. Ve druhé, praktické, části se práce zaměřuje na samotný festival Rock for People, kdy detailněji popisuje jeho historii, standardní průběh a jeho komunikaci na sociálních sítích Facebook a Instagram. Dále je v této části bakalářské práce věnován prostor konkurenčnímu prostředí Rock for people, jeho dvěma konkurenčním festivalům Colours of Ostrava a Metronome Prague a analýze jejich komunikace na sociálních sítích Facebook a Instagram. Tato práce má za cíl provést analýzu a následné srovnání komunikace všech tří zmíněných hudebních festivalů na těchto dvou sociálních sítích a identifikovat, jaká je míra obtížnosti rozpoznat komunikaci festivalu Rock for People od konkurence. Výsledky šetření této páce mohou být dále přínosné pro organizátory festivalu Rock for People a dalších hudebních festivalů jako nástroj pro plánování a případné zlepšení svých budoucích komunikačních aktivit na sociálních sítích.
dc.format 65 s. (119 424)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Rock for People cs
dc.subject festival cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Colours of Ostrava cs
dc.subject Metronome Prague cs
dc.subject Rock for People en
dc.subject festival en
dc.subject competition en
dc.subject social media en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject Colours of Ostrava en
dc.subject Metronome Prague en
dc.title Role sociálních sítí v komunikaci hudebního festivalu Rock for People
dc.title.alternative The Role of Social Networks in the Communication of the Rock for People Music Festival
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gartnerová, Eva
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the analysis of the style of textual and visual forms of communication on the social networks Facebook and Instagram of the Rock for People music festival and its subsequent comparison with the communication of two competing music festivals Colours of Ostrava and Metronome Prague. The first part of the thesis is devoted to the theoretical introduction to the concepts associated with the topic of the festival, social networks, audience and competitive environment. In the second, practical part, the thesis focuses on the Rock for People festival itself, describing in detail its history, standard course and its communication on the social networks Facebook and Instagram. In addition, this part of the thesis focuses on the competitive environment of Rock for People, its two competing festivals Colours of Ostrava and Metronome Prague and the analysis of their communication on Facebook and Instagram. The aim of this thesis is to analyse and then compare the communication of the three mentioned music festivals on these two social networks and to identify the degree of difficulty in recognising the communication of the Rock for People festival from its competitors. Furthermore, the results of this leverage investigation can be beneficial for the organizers of Rock for People and other music festivals as a tool for planning and possibly improving their future communication activities on social media.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65814
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
staniczková_2023_dp.pdf 2.907Mb PDF View/Open None
staniczková_2023_op.doc 115.5Kb Unknown View/Open None
staniczková_2023_vp.doc 133Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account