Inkluzivní a přístupná komunikace v rámci design festivalu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inkluzivní a přístupná komunikace v rámci design festivalu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Nováková, Markéta
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:25Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52950
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma Inkluzivní a přístupná komunikace design festivalu analyzuje komunikaci festivalů v online prostředí a s ní související bariéry, se kterými se potýkají návštěvníci s poruchami zraku a sluchu. Teoretická část definuje pojmy jako marketing v kultuře a kreativních průmyslech, digitální marketing a jeho nástroje, inkluzivní design a pojmy s ním související a také zahrnuje představení přístupné komunikace a jejích nástrojů. Součástí teoretické části je také metodika práce stanovující cíl a účel výzkumu, výzkumné otázky a metody. Součástí praktické části je představení festivalu Zlin Design Week a jeho komunikace. Obsahem jsou rovněž realizované výzkumy, jejich vyhodnocení, zodpovězení výzkumných otázek. Práce je zakončená doporučeními, jak by festival mohl se zjištěnými daty dále pracovat.
dc.format 86 s. (115 560 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject design festival cs
dc.subject inkluzivní a přístupná komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject přístupnost festivalů cs
dc.subject digital marketing en
dc.subject design festival en
dc.subject inclusive and accessible communication en
dc.subject social media en
dc.subject festival accessibility en
dc.title Inkluzivní a přístupná komunikace v rámci design festivalu
dc.title.alternative Inclusive and Accessible Communication within Design Festival
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourek, Josef
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis on Inclusive and Accessible Communication within Design Festival analyses the communication of festivals in the online environment and the related barriers encountered by visitors with visual and hearing impairments. The theoretical part defines concepts such as marketing in culture and creative industries, digital marketing and its tools, inclusive design and related concepts, and an introduction to accessible communication and its tools. The theoretical part also includes the thesis's methodology, setting out the research's aim and purpose, research questions and methods. The practical part includes an introduction to the Zlin Design Week festival and its communication. The content also includes the conducted research, their evaluation, and answers to the research questions. The thesis ends with recommendations on how the festival could work further with the data.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65792
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
nováková_2023_dp.pdf 1.442Mb PDF View/Open None
nováková_2023_op.doc 114.5Kb Unknown View/Open None
nováková_2023_vp.doc 114.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account