dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Nováková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:25Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:25Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52950
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma Inkluzivní a přístupná komunikace design festivalu analyzuje komunikaci festivalů v online prostředí a s ní související bariéry, se kterými se potýkají návštěvníci s poruchami zraku a sluchu. Teoretická část definuje pojmy jako marketing v kultuře a kreativních průmyslech, digitální marketing a jeho nástroje, inkluzivní design a pojmy s ním související a také zahrnuje představení přístupné komunikace a jejích nástrojů. Součástí teoretické části je také metodika práce stanovující cíl a účel výzkumu, výzkumné otázky a metody. Součástí praktické části je představení festivalu Zlin Design Week a jeho komunikace. Obsahem jsou rovněž realizované výzkumy, jejich vyhodnocení, zodpovězení výzkumných otázek. Práce je zakončená doporučeními, jak by festival mohl se zjištěnými daty dále pracovat. |
|
dc.format |
86 s. (115 560 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
design festival
|
cs |
dc.subject |
inkluzivní a přístupná komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
přístupnost festivalů
|
cs |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
design festival
|
en |
dc.subject |
inclusive and accessible communication
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
festival accessibility
|
en |
dc.title |
Inkluzivní a přístupná komunikace v rámci design festivalu |
|
dc.title.alternative |
Inclusive and Accessible Communication within Design Festival |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourek, Josef |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis on Inclusive and Accessible Communication within Design Festival analyses the communication of festivals in the online environment and the related barriers encountered by visitors with visual and hearing impairments. The theoretical part defines concepts such as marketing in culture and creative industries, digital marketing and its tools, inclusive design and related concepts, and an introduction to accessible communication and its tools. The theoretical part also includes the thesis's methodology, setting out the research's aim and purpose, research questions and methods. The practical part includes an introduction to the Zlin Design Week festival and its communication. The content also includes the conducted research, their evaluation, and answers to the research questions. The thesis ends with recommendations on how the festival could work further with the data. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65792
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|