Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gamalová, Kamila
|
|
dc.contributor.author |
Procházková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:25Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:25Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52941
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá budováním osobního brandu v online prostředí se zaměřením na novodobý trend digitálního nomádství, tedy životní styl jednotlivců, kteří kombinují práci a cestování. Hlavním cílem práce je objasnit, zda má pro digitální nomády smysl věnovat se budování osobního brandu v online prostředí, zjistit postoje digitálních nomádů k budování osobní značky online a zhodnocení případných přínosů, které jim tato aktivita přináší. Praktická část vyhodnocuje odpovědi vybraných digitálních nomádů, které byly shromažďovány kvalitativní metodou, konkrétně polostrukturovanými rozhovory, na jejichž základě byl zjišťován přístup participantů k budování osobního brandu online. |
|
dc.format |
63 s. (99 549 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální nomádství
|
cs |
dc.subject |
práce na dálku
|
cs |
dc.subject |
cestování
|
cs |
dc.subject |
osobní brand
|
cs |
dc.subject |
osobní značka
|
cs |
dc.subject |
Digital Nomadism
|
en |
dc.subject |
Remote Work
|
en |
dc.subject |
Travel
|
en |
dc.subject |
Personal Brand
|
en |
dc.title |
Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí |
|
dc.title.alternative |
Building the Personal Brand of Digital Nomads in the Online Environment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with building a personal brand in the online environment with a focus on the modern trend of digital nomadism, the lifestyle of individuals who combine work and travel. The main aim of the thesis is to clarify whether it makes sense for digital nomads to engage in personal branding in an online environment, to identify digital nomads' attitudes towards building a personal brand online and to evaluate the potential benefits of this activity. The practical part evaluates the responses of the selected digital nomads, which were collected by qualitative method, namely semi-structured interviews, which were used to determine the participants' attitudes towards building a personal brand online. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65736
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account