Umění v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Umění v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Michalcová, Kateřina
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52935
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o prolínání dvou poměrně širokých pojmů jako je umění a reklama. První část práce se pokouší na základě rešerše odborné literatury vymezit tyto dva navzájem velmi propojené koncepty, k tomu připojeny dva významné umělecké styly a jejich vrcholné představitelé a také tíživé téma konzumerismu a konzumní kultury. V druhé části je představeno moderní konkrétní dílo od street art umělce Banksyho v komparaci s originálním dílem od Clauda Moneta. Srozumitelnost a vnímání díla je zjišťováno pomocí kvalitativní výzkumné metody polostrukturovaných rozhovorů a odpovídá na otázky, zda respondenti znají autora či dílo a zda jsou schopni rozpoznat umělcovo skryté poselství.
dc.format 44 s. (78 217 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject umění cs
dc.subject konzumerismus cs
dc.subject street art cs
dc.subject Banksy cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject globalizace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject propagace cs
dc.subject graffiti cs
dc.subject umění v reklamě cs
dc.subject životní styl cs
dc.subject advertising en
dc.subject art en
dc.subject consumerism en
dc.subject street art en
dc.subject Banksy en
dc.subject social advertising en
dc.subject globalization en
dc.subject marketing communication en
dc.subject promotion en
dc.subject graffiti en
dc.subject art in advertising en
dc.subject lifestyle en
dc.title Umění v reklamě
dc.title.alternative Art in Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Illík, Rostislav
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis combined with the interweaving of two relatively broad will be understood as an advertisement. The first part of the work attempts, on the basis of a search of the professional literature, two very closely connected concepts, which have in the volume two well-known artistic styles and their top representatives, as well as the burdensome topic of consumerism and consumer culture. In the second part, a modern concrete work by the street art artist Banksy is presented in comparison with the original work of Claude Monet. Understanding and perception of the work is ascertained using the qualitative research method of semi-structured interviews and is asked to answer if the respondents know the author or the works and whether they are able to recognize the artist's secret message.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65729
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
michalcová_2023_dp.pdf 3.104Mb PDF View/Open None
michalcová_2023_op.doc 115Kb Unknown View/Open None
michalcová_2023_vp.doc 116Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account