Umění v reklamě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Michalcová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:24Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:24Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52935
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o prolínání dvou poměrně širokých pojmů jako je umění a reklama. První část práce se pokouší na základě rešerše odborné literatury vymezit tyto dva navzájem velmi propojené koncepty, k tomu připojeny dva významné umělecké styly a jejich vrcholné představitelé a také tíživé téma konzumerismu a konzumní kultury. V druhé části je představeno moderní konkrétní dílo od street art umělce Banksyho v komparaci s originálním dílem od Clauda Moneta. Srozumitelnost a vnímání díla je zjišťováno pomocí kvalitativní výzkumné metody polostrukturovaných rozhovorů a odpovídá na otázky, zda respondenti znají autora či dílo a zda jsou schopni rozpoznat umělcovo skryté poselství. |
|
dc.format |
44 s. (78 217 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
umění
|
cs |
dc.subject |
konzumerismus
|
cs |
dc.subject |
street art
|
cs |
dc.subject |
Banksy
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
globalizace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
graffiti
|
cs |
dc.subject |
umění v reklamě
|
cs |
dc.subject |
životní styl
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
art
|
en |
dc.subject |
consumerism
|
en |
dc.subject |
street art
|
en |
dc.subject |
Banksy
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
globalization
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
graffiti
|
en |
dc.subject |
art in advertising
|
en |
dc.subject |
lifestyle
|
en |
dc.title |
Umění v reklamě |
|
dc.title.alternative |
Art in Advertising |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Illík, Rostislav |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis combined with the interweaving of two relatively broad will be understood as an advertisement. The first part of the work attempts, on the basis of a search of the professional literature, two very closely connected concepts, which have in the volume two well-known artistic styles and their top representatives, as well as the burdensome topic of consumerism and consumer culture. In the second part, a modern concrete work by the street art artist Banksy is presented in comparison with the original work of Claude Monet. Understanding and perception of the work is ascertained using the qualitative research method of semi-structured interviews and is asked to answer if the respondents know the author or the works and whether they are able to recognize the artist's secret message. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65729
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account