Vědomé budování a percepce značky Kofola
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Láník, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:24Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:24Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52931
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zhodnotit brandingovou strategii společnosti Kofola a jejího vlivu na spotřebitele. Práce vychází z teoretických poznatků, které jsou vysvětleny v první části této práce. V teoretické části jsou popsány klíčové pojmy z oblasti brandingu, strategického řízení a plánování značky. V praktické části je provedena analýza společnosti Kofola a její brandingová strategie. Ke zjištění vlivu brandingové strategie na spotřebitele bylo provedeno dotazníkové šetření. Výsledky byly využity pro návrhy efektivnějšího brandingu společnosti Kofola. |
|
dc.format |
83s. (130 068 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
brandingová strategie
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
brand strategy
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.title |
Vědomé budování a percepce značky Kofola |
|
dc.title.alternative |
Conscious Building and Perception of the Kofola Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the branding strategy of Kofola company and and its influence on consumer. The work is based on theoretical knowledge that is explained in the first part of this work. In the theoretical part of the thesis There is a description of the key concepts focusing on branding, strategic management as well as brand planning. In the practical part there is an analysis of Kofola and its branding strategy. A questionnaire survey was carried out to determine the influence of the branding strategy on consumers. esults were used to propose a more efficient branding of Kofola. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65725
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account