[NEOBHÁJENO] Street art a masová média

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Street art a masová média

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Kvapilová, Markéta
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52930
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vztahem mezi Street artem, Graffiti a masovými médii. Hledá příčinné souvislosti, které vedou k popularizaci těchto uměleckých forem sebevyjádření v offline i online světě a chce určit o jaká média se jedná. Na názorném příkladu nejznámějšího graffiti a street art umělce Banksym, chce demonstrovat tyto vzájemné vztahy a poukázat na dopady, které toto propojení má na umělce, jeho tvorbu a společnost. Také bude zjišťovat, zdali je jeho práce médii správně interpretována a uživateli pochopena. K tomu bude nutné porozumět výše zmíněným uměleckým směrům, jejich historii, podstatě a účelu a v rámci tohoto hledat souvislosti a počáteční "vztah" s masovými médii a jejich podstatu a účel. Téma je velmi obsáhlé a bylo zapotřebí hledat odpovědi v rozmanitých zdrojích. Metody vedoucí k objasnění problému, které jsou v práci použity jsou explorativní a sociální výzkum zpracovaný jako případová studie, doplněný o kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Umění cs
dc.subject street art cs
dc.subject graffiti cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject reklama cs
dc.subject artivismus cs
dc.subject stratagemata cs
dc.subject estetika cs
dc.subject post-estetika cs
dc.subject internet cs
dc.subject post-internet cs
dc.subject masová média cs
dc.subject Art en
dc.subject street art en
dc.subject graffiti en
dc.subject social marketing en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject viral marketing en
dc.subject social media en
dc.subject advertising en
dc.subject artivism en
dc.subject stratagemata en
dc.subject aesthetics en
dc.subject post-aesthetics en
dc.subject internet en
dc.subject post-internet en
dc.subject mass media en
dc.title [NEOBHÁJENO] Street art a masová média
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Street Art and Mass Media
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the relations between Street art, Graffiti and mass media. Looking for causal connections that lead to the popularization of these artistic forms of self-expression in the offline and online world and wants to determine which media are involved. Using the illustrative example of the most famous graffiti and street art artist Banksy, he wants to demonstrate these mutual relationships and show the effects that this connection has on the artist, his work and society. He will also check whether his work is correctly interpreted by the media and understood by users. To do this, it will be necessary to understand the above-mentioned artistic trends, their history, essence and purpose, and within this to look for connections and the initial "relationship" with mass media and their purpose. The topic is very comprehensive and it was necessary to look for answers in various sources. The methods leading to the clarification of the problem that are used in the work are exploratory and social processed as a case study, supplemented by quantitative research in the form of a questionnaire survey.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65724
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
kvapilová_2023_dp.pdf 4.118Mb PDF View/Open None
kvapilová_2023_op.pdf 146.1Kb PDF View/Open None
kvapilová_2023_vp.doc 115Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account