Analýza povědomí a informovanosti o endometrióze

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza povědomí a informovanosti o endometrióze

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Kráčalíková, Veronika
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52929
dc.description.abstract Téma této bakalářské práce je,, Analýza povědomí a informovanost o endometrióze". Cílem práce je na základě srovnávací analýzy a dílčího dotazníkového šetření, zjistit aktuální situaci o informovanosti a povědomí o onemocnění endometrióza v České republice. Teoretická část definuje marketingové komunikace, marketing ve zdravotnictví, marketing služeb, sociální sítě Facebook a Instagram a jejich využití jako nástroje marketingové komunikace. Praktická část pak popisuje a srovnávací analýzu a dotazníkové šetření, dále definuje výzkumné otázky. Závěrem jsou uvedena doporučení a návrhy.
dc.format 72 st.( 87 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketing ve zdravotnictví cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject endometrióza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject healthcare marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject endometriosis en
dc.title Analýza povědomí a informovanosti o endometrióze
dc.title.alternative Analysis of Awareness and Information about Endometriosis
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is "The analysis of awareness and general knowledge about endometriosis". The aim of the work is to find out the current situation of information level and awareness about the endometriosis disease in the Czech Republic, based on a comparative analysis and a partial questionnaire survey. The theoretical part defines marketing communications, healthcare marketing, service marketing, social networks, Facebook and Instagram, and their use as the tools for marketing communication. The practical part then describes a comparative analysis and a questionnaire survey, further defining the research questions. Finally, recommendations and suggestions are given.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65722
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
kráčalíková_2023_dp.pdf 2.689Mb PDF View/Open None
kráčalíková_2023_op.doc 357.5Kb Unknown View/Open None
kráčalíková_2023_vp.doc 114.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account