Propagace kulturní akce Bučovice 1645: dobývání zámku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace kulturní akce Bučovice 1645: dobývání zámku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Hašková, Martina
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52925
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématem efektivity využití prostředků komunikačního mixu při propagaci kulturní akce Bučovice 1645: dobývání zámku. V teoretické části se zaměřuje na zařazení kulturní události v rámci oblasti marketingu, rozebírá ji z pohledu marketingového mixu a hledá teoretická východiska propagace prostřednictvím nástrojů komunikačního mixu. Pohlíží na ni i jako na nástroj rozvoje cestovního ruchu. Praktická část zkoumá využití konkrétních nástrojů komunikačního mixu i mediatypů při propagaci kulturní akce Bučovice 1645: Dobývání zámku analýzou sekundárních dat a prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů, v nichž se zabývá atraktivitou propagačních materiálů v souvislosti s primární cílovou skupinou. Na základě těchto zjištění doporučuje, jak lépe kulturní akci propagovat.
dc.format 65 s. (81 725)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kulturní akce cs
dc.subject služba cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject 4P cs
dc.subject propagace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject Cultural event en
dc.subject service en
dc.subject event marketing en
dc.subject 4P en
dc.subject promotion en
dc.subject communication mix en
dc.subject tourism en
dc.title Propagace kulturní akce Bučovice 1645: dobývání zámku
dc.title.alternative Promotion of the Cultural Event Bučovice 1645: Conquering the Castle
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated The banechlors´s thesis deals with the topic of the effectiveness of the use of means of communication mix in the promotion of the cultural event Bučovice 1645: Conquest of the Castle. In the theoretical part, it focuses on the inclusion of a cultural event within the field of marketing, analyzes it from the point of view of the marketing mix, and looks for theoretical starting points for promotion through the tools of the communication mix. It also sees it as a tool for the developement of tourism. The practical part examines the use of specific tools of the communication mix and media types in the promotion of the cultural event Bučovice 1645: Conquest of the Castle by analyzing secondary data and through semi-structured interviews, in which the attractiveness of promotional materials in connection with the primary target groups is discussed. Based on these findings, it recommends how to better promote cultural event.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65708
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
hašková_2023_dp.pdf 5.093Mb PDF View/Open None
hašková_2023_op.doc 142.5Kb Unknown View/Open None
hašková_2023_vp.doc 114Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account