Komunikační strategie startupu Pealock

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie startupu Pealock

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Brothánek, Tomáš
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:23Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:23Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52911
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro společnost Pealock, která se zabývá výrobou chytrých elektronických zámků na sportovní vybavení. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti marketingu, marketingové a komunikační strategie a analýzy konkurenčního prostředí. Praktická část představuje společnost Pealock, analýzu její konkurence a kvantitativní výzkumné šetření. Na základě poznatků z teoretické a praktické části je v projektové části sestaven návrh komunikační strategie.
dc.format 84 s. (116 681 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject start up cs
dc.subject Pealock cs
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject start up en
dc.subject Pealock en
dc.subject marketing en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Komunikační strategie startupu Pealock
dc.title.alternative Communication Strategy of the Pealock Startup
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with planning a communication strategy for the company called Pealock, which produce smart electric lock for sport equipment. The theoretical part defines basics of marketing, marketing and communication strategy and analysis of competitive environment. The practical part introduces The Pealock start up, analysis of its competition and quantitative research. In the project part is created communication strategy based on the basis of both, theoretical and practical part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65561
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
brothánek_2023_dp.pdf 2.798Mb PDF View/Open None
brothánek_2023_op.doc 118.5Kb Unknown View/Open None
brothánek_2023_vp.pdf 147.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account