Využití umělé inteligence v marketingové komunikaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Andres, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:23Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:23Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52910
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá způsoby využití umělé inteligence při tvorbě reklamních vizuálů pro marketingové kampaně. Jejím cílem je prozkoumat kvalitu výstupů text-to-image generátorů, jejich využitelnost pro tvorbu reklamních vizuálů a také efektivitu těchto vizuálů v rámci reálné marketingové kampaně. Pro plnohodnotné zodpovězení výzkumných otázek byly v průběhu práce realizovány dvě výzkumná šetření, z nichž první reflektuje pohled na problematiku očima marketingových specialistů a druhé testuje vizuály v reálném prostředí trhu prostřednictvím kampaně na sociálních sítích. V projektové části práce je zpracován návrh online manuálu, který by mohl sloužit jako vzdělávací materiál pro správné ovládání text-to-image generátorů a pro efektivní zadávání promptů. |
|
dc.format |
135 s. (220 988 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
AI
|
cs |
dc.subject |
umělá inteligence
|
cs |
dc.subject |
text-to-image generátory
|
cs |
dc.subject |
generování reklamních vizuálů
|
cs |
dc.subject |
AI v marketingové komunikaci
|
cs |
dc.subject |
AI v marketingu
|
cs |
dc.subject |
A/B testování
|
cs |
dc.subject |
AI
|
en |
dc.subject |
artificial intelligence
|
en |
dc.subject |
text-to-image generators
|
en |
dc.subject |
generating advertising visuals
|
en |
dc.subject |
AI in marketing communication
|
en |
dc.subject |
AI in marketing
|
en |
dc.subject |
A/B testing
|
en |
dc.title |
Využití umělé inteligence v marketingové komunikaci |
|
dc.title.alternative |
The Application of Artificial Intelligence in Marketing Communication |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šviráková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis explores how artificial intelligence can be used to create advertising visuals for marketing campaigns. It aims to investigate the quality of the output of text-to-image generators, their usability for creating advertising visuals, and effectiveness of these visuals in a real marketing campaign. To completely answer the research questions, two research investigations were conducted in this thesis, the first reflecting the view on the subject through the eyes of marketing specialists and the second testing the visuals in a real market environment through a social media campaign. In the project part of the master's thesis, a draft of an online manual is created. This manual could serve as an educational material for properly using text-to-image generators and for effective prompting. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
65559
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account