dc.contributor.advisor |
Matušů, Renáta
|
|
dc.contributor.author |
Medvedíková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:22Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:22Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52888
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má aplikační charakter a je zaměřena na rozvoj sociálně-emočních dovedností dětí předškolního věku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je věnována pozornost významu sociálně-emočních dovedností v životě jedince. V druhé kapitole je popsán kognitivní, sociální a emoční vývoj dítěte předškolního věku. Třetí kapitola se zaměřuje na popis konkrétních možností rozvoje sociálně-emočních dovedností prostřednictvím předškolního vzdělávání. V praktické části je představena sada aktivit pro rozvoj sociálně-emočních dovedností, která byla realizována ve vybrané mateřské škole. Sada aktivit byla evaluována prostřednictvím zpětné vazby od dětí, vlastní reflexe aktivit a reflexe pozorující učitelky. Na základě tohoto vyhodnocení bylo formulováno doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
116 s. (184 190) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
emoce dítěte předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
sociální chování dítěte předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
sociálně-emoční dovednosti
|
cs |
dc.subject |
preschool child's emotions
|
en |
dc.subject |
preschool child's social behaviour
|
en |
dc.subject |
social-emotional skills
|
en |
dc.title |
Možnosti rozvoje sociálně-emočních dovedností dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Developing Social-Emotional Skills in Preschool Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pacholík, Viktor |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has an applied character and is focused on the development of social-emotional skills of preschool children. The thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part attention is paid to the importance of social-emotional skills in the life of an individual. In the second chapter, the cognitive, social and emotional development of the preschool child is described. The third chapter focuses on describing specific opportunities to develop social-emotional skills through preschool education. In the practical section, a set of activities for the development of social-emotional skills that was implemented in a selected preschool is presented. The set of activities was evaluated through feedback from the children, self-reflection of the activities and reflection of the observing teacher. Based on this evaluation, recommendations for kindergarten practice were formulated. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63284
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-27 |
|