Využití digitálních technologií v předškolním vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Obonya, Juraj
|
|
dc.contributor.author |
Marušáková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:22Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:22Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52887
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je aplikačního charakteru a zabývá se tématem využití digitálních technologií v předškolním vzdělávání. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které jsou s digitálními technologiemi spojovány. Dále je zde vymezení digitálních technologií v rámci předškolního vzdělávání v České republice i dalších zemí Evropské unie. Praktická část je zaměřena na sadu aktivit navrženou pro práci na tabletu. Sada je nápomocná učitelům pro další práci s tablety a slouží k inspiraci pro jejich vlastní praxi.. Praktická část je také zaměřena na realizaci této sady v prostředí mateřské školy. Tato sada byla následně evaluována a v závěru praktické části jsou uvedena doporučení pro praxi učitelů mateřských škol. |
|
dc.format |
78 s. (106 166 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
digitální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
tablet
|
cs |
dc.subject |
digital technologies
|
en |
dc.subject |
digital literacy
|
en |
dc.subject |
tablet
|
en |
dc.title |
Využití digitálních technologií v předškolním vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
Digital Technologies in Preschool Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Božik, Roman |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is of an applied nature and deals with the topic of the use of digital technologies in preschool education. The theoretical part explains the concepts that are associated with digital technologies. Furthermore, there is a definition of digital technologies in preschool education in the Czech Republic and other European Union countries. The practical part focuses on a set of activities designed to work on a tablet. The practical part also focuses on the implementation of this kit in a kindergarten environment. The kit was subsequently evaluated and the practical part concludes with recommendations for kindergarten teachers' practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63282
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account