Činnosti podporující správné držení těla v denním programu mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pacholík, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Majerková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:22Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:22Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52886
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se činnostmi na podporu správného držení těla v denním programu mateřské školy. Teoretická část vymezuje pojmy správné a vadné držení těla, popisuje, jaké faktory ovlivňují správné držení těla a shrnuje jaké činnosti jsou vhodné na podporu správného držení těla. Empirická část se zabývá prezentací výsledků kvalitativně orientovaného výzkumu. Výzkum byl realizován prostřednictvím polostrukturovaného interviewu doplněné o zúčastněné pozorování. Interview s učitelkami mateřských škol bylo zvukově nahráváno a data z pozorování zaznamenána. Výzkumný vzorek tvořilo šest učitelek mateřských škol. Výzkumné šetření odhalilo skladbu činností na podporu správného držení v denním programu mateřské školy. |
|
dc.format |
73 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
správné držení těla
|
cs |
dc.subject |
svalové dysbalance
|
cs |
dc.subject |
osový systém
|
cs |
dc.subject |
correct posture
|
en |
dc.subject |
muscular imbalances
|
en |
dc.subject |
axial systems
|
en |
dc.title |
Činnosti podporující správné držení těla v denním programu mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Activities to Promote Good Posture in the Daily Kindergarten Programme |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zderčík, Antonín |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is theoretical and empirical in nature and deals with activities to promote good posture in the daily kindergarten program. The theoretical part defines the concepts of correct and incorrect posture, describes what factors influence correct posture and summarizes what activities are appropriate to promote correct posture. The empirical part deals with the presentation of the results of qualitative research. The research was conducted through semi-structured interviews supplemented by participant observation. The interview with the kindergarten teachers was audio-recorded and the observation data recorded. The research sample consisted of six female kindergarten teachers. The research investigation revealed the composition of activities to promote good posture in the daily kindergarten program. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63280
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account