Názory učitelů mateřských škol na význam prarodiče ve výchově dítěte předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názory učitelů mateřských škol na význam prarodiče ve výchově dítěte předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tallová, Barbora
dc.contributor.author Kociánová, Klára
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:22Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:22Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52885
dc.description.abstract Bakalářská práce má za cíl je zjistit, jaký mají učitelé mateřských škol názor na význam prarodiče ve výchově dítěte předškolního věku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje sumarizaci teoretických východisek týkajících se výchovy dítěte v rodině, problematiky prarodičovství a předškolního vzdělávání. Praktická část je rozdělena na tři části. Obsahuje metodologii kvantitativního výzkumu s dotazníkovým šetřením, zpracování a interpretaci dat, a nakonec diskusi nad výsledky výzkumu včetně závěrů výzkumu a doporučení pro praxi. Bylo zjištěno, že učitelé mateřských škol vnímají prarodiče jako významnou podporu ve výchově dítěte předškolního věku.
dc.format 68 s. (97 295 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dítě předškolního věku cs
dc.subject prarodičovství cs
dc.subject profese učitele mateřské školy cs
dc.subject výchova dítěte v rodině cs
dc.subject preschool child en
dc.subject grandparenthood en
dc.subject the profession of kindergarten teacher en
dc.subject raising a child in a family en
dc.title Názory učitelů mateřských škol na význam prarodiče ve výchově dítěte předškolního věku
dc.title.alternative Opinions of Kindergarten Teachers about the Importace of Grandparent in the Education of Preschool Child
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Janiš, Kamil
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of bachelor's thesis is find out the opinion of kindergarten teachers on the importance of the grandparent in the upbringing of a child of preschool age. The work is divided into theoretical and a practical part. The theoretical part is dedicated to the sumarization of the theoretical starting points regarding raising a child in the family, issues of grandparenthood and preschool education. Practical part is divided into three parts. It includes a quantitative research methodology with a questionnaire survey, processing and interpretation of data and finally discussion over results including conclusions of the research and recommendations for practice. Kindergarten teachers were found to perceive grandparents as a significant support in raising a child of preschool age.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63274
dc.date.submitted 2023-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
kociánová_2023_dp.pdf 1.495Mb PDF View/Open None
kociánová_2023_op.docx 26.28Kb Unknown View/Open None
kociánová_2023_vp.docx 25.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account