Školní družina pohledem dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Školní družina pohledem dětí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Rychtecká, Kristýna
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:21Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:21Z
dc.date.issued 2023-01-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52873
dc.description.abstract Tato práce se zabývá školní družinou pohledem dětí, které v ní tráví většinu svého volného času. Je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělena na tři hlavní kapitoly. V první kapitole popisujeme volný čas, jak jej vnímají daní autoři a jaké funkce jsou jeho prostřednictvím naplněny. Druhá kapitola je věnována mladšímu školnímu věku. Zde popisujeme fyzický, psychický i sociální vývoj dítěte. Poslední kapitola je věnována školní družině jako takové. Více se zde věnujeme historii, cílům, funkcím a činnostem ve školní družině, stejně jako prostorovému a materiálnímu vybavení a legislativnímu ukotvení. V praktické části se věnujeme vlastnímu výzkumu, který byl proveden dotazníkovým šetřením. Hlavním cílem výzkumu bylo zjistit spokojenost dětí v družině.
dc.format 47 s. (65 971)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject volný čas cs
dc.subject školní družina cs
dc.subject mladší školní věk cs
dc.subject aktivity cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject leisure en
dc.subject after-school club en
dc.subject younger school age en
dc.subject activities en
dc.subject satisfaction en
dc.title Školní družina pohledem dětí
dc.title.alternative After-School Clubs from the Point of View of Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Cejpek Blaštíková, Lucie
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the school day care from the perspective of children who spend most of their free time there. It is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is divided into three main chapters. The first chapter describes leisure, how the authors in question perceive it and what functions are fulfilled through it. The second chapter is devoted to the younger school age. Here we describe the physical, psychological and social development of the child. The last chapter is devoted to the school as such. Here we look more closely at the history, objectives, functions and activities of the school day nursery, as well as the spatial and material equipment and the legislative framework. In the practical part, we discuss the actual research, which was carried out by means of a questionnaire survey. The main aim of the research was to find out the satisfaction of the children in the after-school club.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 64846
dc.date.submitted 2023-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
rychtecká_2023_dp.pdf 2.489Mb PDF View/Open None
rychtecká_2023_op.docx 21.23Kb Unknown View/Open None
rychtecká_2023_vp.docx 15.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account