Využití zážitkové pedagogiky při rozvoji hodnot u skautů a skautek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití zážitkové pedagogiky při rozvoji hodnot u skautů a skautek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Kuželová, Klára
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:21Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:21Z
dc.date.issued 2023-01-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52869
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje hodnotám, zaměřuje se na hodnotovou orientaci chlapců a dívek, kteří prochází skautskou výchovou. Teoretická část se skládá ze tří kapitol. V první kapitole je vysvětlen pojem hodnoty, jejich funkce a klasifikace. Druhá kapitola se zabývá historií a současností skautingu, jeho principy, skautskou výchovnou metodou a hodnotami. Poslední kapitola se věnuje zážitkové pedagogice, její historii, současnosti a třem krokům metody zážitkové pedagogiky. Praktická část se zaměřuje na výzkum. Jeho cíl je zjistit hodnotovou orientaci skautů a skautek.
dc.format 55 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hodnota cs
dc.subject hodnotová orientace cs
dc.subject skauting cs
dc.subject zážitková pedagogika cs
dc.subject value en
dc.subject value orientation en
dc.subject scouting en
dc.subject experimential education en
dc.title Využití zážitkové pedagogiky při rozvoji hodnot u skautů a skautek
dc.title.alternative The Use of Experimential Education in the Development of Values Among Scouts
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Denglerová, Denisa
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is devoted to values, focusing on the value orientation of boys and girls undergoing scout education. The theoretical part consists of three chapters. The first chapter explains the concept of values, their function and classification. The second chapter deals with the history and present of Scouting, its principles, the Scout educational method and values. The last chapter deals with experiential pedagogy, its history, present and the three steps of the experiential pedagogy method. The practical part focuses on research. Its aim is to find out the value orientation of Scouts and Girl Scouts.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 64829
dc.date.submitted 2023-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
kuželová_2023_dp.pdf 3.221Mb PDF View/Open None
kuželová_2023_op.docx 16.46Kb Unknown View/Open None
kuželová_2023_vp.docx 16.43Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account