Využití zážitkové pedagogiky při rozvoji hodnot u skautů a skautek
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Kuželová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:21Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:21Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52869
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje hodnotám, zaměřuje se na hodnotovou orientaci chlapců a dívek, kteří prochází skautskou výchovou. Teoretická část se skládá ze tří kapitol. V první kapitole je vysvětlen pojem hodnoty, jejich funkce a klasifikace. Druhá kapitola se zabývá historií a současností skautingu, jeho principy, skautskou výchovnou metodou a hodnotami. Poslední kapitola se věnuje zážitkové pedagogice, její historii, současnosti a třem krokům metody zážitkové pedagogiky. Praktická část se zaměřuje na výzkum. Jeho cíl je zjistit hodnotovou orientaci skautů a skautek. |
|
dc.format |
55 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hodnota
|
cs |
dc.subject |
hodnotová orientace
|
cs |
dc.subject |
skauting
|
cs |
dc.subject |
zážitková pedagogika
|
cs |
dc.subject |
value
|
en |
dc.subject |
value orientation
|
en |
dc.subject |
scouting
|
en |
dc.subject |
experimential education
|
en |
dc.title |
Využití zážitkové pedagogiky při rozvoji hodnot u skautů a skautek |
|
dc.title.alternative |
The Use of Experimential Education in the Development of Values Among Scouts |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Denglerová, Denisa |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is devoted to values, focusing on the value orientation of boys and girls undergoing scout education. The theoretical part consists of three chapters. The first chapter explains the concept of values, their function and classification. The second chapter deals with the history and present of Scouting, its principles, the Scout educational method and values. The last chapter deals with experiential pedagogy, its history, present and the three steps of the experiential pedagogy method. The practical part focuses on research. Its aim is to find out the value orientation of Scouts and Girl Scouts. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
64829
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account