Význam adaptačních kurzů žáků středních škol pro třídní klima
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Peterková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:21Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:21Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52866
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o významu adaptačních kurzů žáků středních škol pro třídní klima. V teoretické části se práce zabývá žáky středních škol z hlediska vývojové psychologie, tranzicí na střední školu, programy pro rozvoj sociálních dovedností a třídním klimatem. Praktická část práce obsahuje zpracovaný výzkum. Zkoumá rozdíly v třídním klimatu mezi třídami, které se zúčastnily adaptačního kurzu a mezi třídami, které se adaptačního kurzu nezúčastnily. Dále práce zkoumá rozdíly v třídním klimatu vzhledem k pohlaví. Výzkum byl prováděn dotazníkovým šetřením. Konec praktické části obsahuje doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
56 s. (76 813 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
školní třída
|
cs |
dc.subject |
adaptace
|
cs |
dc.subject |
adaptační kurz
|
cs |
dc.subject |
třídní klima
|
cs |
dc.subject |
dotazník CES
|
cs |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
class
|
en |
dc.subject |
adaptation
|
en |
dc.subject |
adaptation course
|
en |
dc.subject |
classroom climate
|
en |
dc.subject |
questionnaire CES
|
en |
dc.title |
Význam adaptačních kurzů žáků středních škol pro třídní klima |
|
dc.title.alternative |
The Importance of Adaptation Courses of Secondary School Pupils for Classroom Climate |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2023-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis discusses the importance of adaptation courses of secondary school pupils for the classroom climate. The theoretical part deals with secondary school pupils from the point of view of developmental psychology, transition to secondary school, programs for the development of social skills and classroom climate. The practical part includes processed research. It explores the differences in classroom climate between classes that attended an adaptation course and classes that did not attend an adaptation course. The thesis also explores the differences in classroom climate between genders. The research was conducted by questionnaire survey. The end of the practical part contains recommendations for practise. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
64842
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account