Mediální výchova a zdroje informací na středních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mediální výchova a zdroje informací na středních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Neubergová, Denisa
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:21Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:21Z
dc.date.issued 2023-01-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52865
dc.description.abstract Bakalářská práce s názvem "Mediální výchova a zdroje informací na středních školách" se soustředí na začlenění mediální výchovy do výuky na středních školách a zkoumá míru mediální gramotnosti tamních studentů. Práce se v první části zaměřuje na charakteristiku médií, jejich funkcí, vlivu a účinku. Druhá část se věnuje mediální výchově. Pojednává o jejím vývoji, jejím začlenění do vzdělávacího systému, a nakonec se věnuje vymezení pojmu mediální gramotnosti. Praktická část se zabývá kvantitativním výzkumem, který byl vyhotoven pomocí dotazníkového šetření.
dc.format 54 s. (83 720 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mediální výchova cs
dc.subject mediální gramotnost cs
dc.subject média cs
dc.subject vliv médií cs
dc.subject průřezová témata cs
dc.subject media education en
dc.subject media en
dc.subject media literacy en
dc.subject media influence en
dc.subject cross-curricular themes en
dc.title Mediální výchova a zdroje informací na středních školách
dc.title.alternative Media Education and Information Sources in Secondary Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Skarupská, Helena
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis entitled "Media Education and Information Resources in Secondary Schools" focuses on the integration of media education into the secondary school curricu-lum and examines the level of media literacy of local students. The first part of the thesis focuses on the characteristics of media, its function, influence and impact. The second part focuses on media education. It discusses its development, its integration into the educational system and finally defines the concept of media literacy. The practical part deals with quantitative research, which was conducted in the form of a questionnaire sur-vey.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 64839
dc.date.submitted 2023-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
neubergová_2023_dp.pdf 2.751Mb PDF View/Open None
neubergová_2023_op.docx 15.62Kb Unknown View/Open None
neubergová_2023_vp.docx 15.90Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account