dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Zahrádka, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:21Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:21Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52860
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se bude zabývat tématem propagace pomocí videoher, konkrétně využívání reálných značek jako použitelných předmětů ve hře. V teoretické části bude rozebírat konkrétněji témata, která souvisejí s propojením těchto dvou kategorií. Konkrétně tedy téma videoher, jejich stručnou historii, první použití videohry jako nástroje k propagaci, nebo využití reálné značky pro oděv, který využívá postava ve videohře. Bude se zabývat pojmy z oboru marketingu, konkrétně reklamy, značky a jejího budování. Praktická část nahlíží přímo do praxe, kde pomocí výzkumu realizovaného oční kamerou zkoumá jednotlivé spolupráce značek a videoher. Cílem práce bude tyto data následně analyzovat dojmy hráčů z jednotlivých spoluprací a efektivitu jednotlivých spoluprací mezi sebou. |
|
dc.format |
71 s. (89 500 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
videohry
|
cs |
dc.subject |
oční kamera
|
cs |
dc.subject |
značky
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
inzerce ve videohrách
|
cs |
dc.subject |
gamifikace
|
cs |
dc.subject |
herní průmysl
|
cs |
dc.subject |
video games
|
en |
dc.subject |
eye camera
|
en |
dc.subject |
brands
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
video game advertising
|
en |
dc.subject |
gamification
|
en |
dc.subject |
gaming industry
|
en |
dc.title |
Analýza reklamy ve videohrách pomocí oční kamery |
|
dc.title.alternative |
Videogame Advertising Analysis With Eye-Tracking Technology |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemeškalová, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis will deal with the topic of promotion through video games, specifically the use of real brands as usable objects in the game. In the theoretical part, it will discuss more specifically the topics that are related to the connection between these two categories. Specifically, the topic of video games, their brief history, the first use of a video game as a promotional tool, or the use of a real brand as an article of clothing used by a character in a video game. It will cover concepts from the field of marketing, specifically advertising, branding and brand building. The practical part looks directly into practice, using research conducted with an eye camera to explore the various collaborations between brands and video games. The aim of the thesis will then be to analyse this data to analyse players' impressions of each collaboration and the effectiveness of each collaboration. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65826
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|