Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Trávníčková, Hana
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:21Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:21Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52858
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá budováním osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí. V teoretické části je kromě vymezení pojmů influencer a influencer marketing rozebráno budování osobní značky a marketingový komunikační mix z pohledu influencerů působících v oblasti seberozvoje. V praktické části bakalářské práce jsou provedeny dva kvalitativní výzkumy. Primární výzkum je uskutečněn pomocí polostrukturovaných rozhovorů a analyzuje, jaká jsou očekávání a preference cílové skupiny, Čechů 18-30 let, při výběru seberozvojového influencera. V sekundárním výzkumu je pomocí komparativní analýzy vyhodnoceno, v čem se komunikace tří vybraných seberozvojových influencerů liší. Ze zjištěných poznatků jsou následně navržena doporučení, která jsou vhodná jak pro aktuální seberozvojové influencery, tak pro osoby, které o tom teprve přemýšlí.
dc.format 79 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject osobní značka cs
dc.subject brand building cs
dc.subject influencer cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject seberozvoj cs
dc.subject osobní rozvoj cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject personal brand en
dc.subject brand building en
dc.subject influencer en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject self-development en
dc.subject personal development en
dc.subject qualitative research en
dc.title Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí
dc.title.alternative Building a Personal Brand of a Self-Development Influencer in the Digital Environment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with building a personal brand of a self-development influencer in the digital environment. In the theoretical part, besides defining the terms influencer and influencer marketing, the thesis analyzes the building of a personal brand and the marketing communication mix from the perspective of influencers operating in the field of self-development. In the practical part of the bachelor's thesis, two qualitative research studies are conducted. The primary research is carried out through semi-structured interviews and analyzes the expectations and preferences of the target group, Czechs aged 18-30, when choosing a self-development influencer. In the secondary research, a comparative analysis evaluates the differences in communication of three selected self-development influencers. Based on the findings, recommendations, which are suitable for both current self-development influencers and those who are still considering it, are subsequently proposed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65821
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
trávníčková_2023_dp.pdf 5.423Mb PDF View/Open None
trávníčková_2023_op.doc 117.5Kb Unknown View/Open None
trávníčková_2023_vp.doc 114Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account