dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Trávníčková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:21Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:21Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52858
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá budováním osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí. V teoretické části je kromě vymezení pojmů influencer a influencer marketing rozebráno budování osobní značky a marketingový komunikační mix z pohledu influencerů působících v oblasti seberozvoje. V praktické části bakalářské práce jsou provedeny dva kvalitativní výzkumy. Primární výzkum je uskutečněn pomocí polostrukturovaných rozhovorů a analyzuje, jaká jsou očekávání a preference cílové skupiny, Čechů 18-30 let, při výběru seberozvojového influencera. V sekundárním výzkumu je pomocí komparativní analýzy vyhodnoceno, v čem se komunikace tří vybraných seberozvojových influencerů liší. Ze zjištěných poznatků jsou následně navržena doporučení, která jsou vhodná jak pro aktuální seberozvojové influencery, tak pro osoby, které o tom teprve přemýšlí. |
|
dc.format |
79 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
osobní značka
|
cs |
dc.subject |
brand building
|
cs |
dc.subject |
influencer
|
cs |
dc.subject |
influencer marketing
|
cs |
dc.subject |
seberozvoj
|
cs |
dc.subject |
osobní rozvoj
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
personal brand
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
influencer
|
en |
dc.subject |
influencer marketing
|
en |
dc.subject |
self-development
|
en |
dc.subject |
personal development
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.title |
Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí |
|
dc.title.alternative |
Building a Personal Brand of a Self-Development Influencer in the Digital Environment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with building a personal brand of a self-development influencer in the digital environment. In the theoretical part, besides defining the terms influencer and influencer marketing, the thesis analyzes the building of a personal brand and the marketing communication mix from the perspective of influencers operating in the field of self-development. In the practical part of the bachelor's thesis, two qualitative research studies are conducted. The primary research is carried out through semi-structured interviews and analyzes the expectations and preferences of the target group, Czechs aged 18-30, when choosing a self-development influencer. In the secondary research, a comparative analysis evaluates the differences in communication of three selected self-development influencers. Based on the findings, recommendations, which are suitable for both current self-development influencers and those who are still considering it, are subsequently proposed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65821
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|