[NEOBHÁJENO] Prezentace umění prostřednictvím sociálních médií
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Prstková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:21Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:21Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52855
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá se zabývá propagací uměleckého díla prostřednictvím sociálních médií. Cílem práce je zjistit, zda jsou konzumenti výtvarného umění spokojeni s tvorbou, která je jim umělci předkládána a také zda umělci berou ohled na potřeby jejich publika. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, reklamy, marketingu a umění. Dále se práce soustředí na druhy sociálních médií a v neposlední řadě je zvoleno nejvhodnější médium pro propagaci uměleckého díla prostřednictvím sociálních sítí. V praktické části jsou popsány postupy při vyhodnocování dotazníkového šetření a závěrem jsou vyvozeny možná doporučení pro umělce, kteří jsou aktivní na sociálních sítích. |
|
dc.format |
49 normostran |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální média
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
Influencer marketing
|
cs |
dc.subject |
reklama a umění
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
umělecké dílo
|
cs |
dc.subject |
Social media
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
Influencer marketing
|
en |
dc.subject |
advertising and art
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Prezentace umění prostřednictvím sociálních médií |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Presentation of Art Trough Social Media |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the promotion of an artwork through social media. The aim of the thesis is to find out whether consumers of art are satisfied with the work that is presented to them by artists and also whether artists take into account the needs of their audience. The theoretical part explains the basic concepts, advertising, marketing and art. Furthermore, the thesis focuses on the types of social media and last but not least, the most appropriate medium for promoting artwork through social media is chosen. The practical part describes the procedures for evaluating the questionnaire survey and concludes with possible recommendations for artists who are active on social media. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65805
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account