[NEOBHÁJENO] Prezentace umění prostřednictvím sociálních médií

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Prezentace umění prostřednictvím sociálních médií

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Prstková, Eva
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:21Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:21Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52855
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá se zabývá propagací uměleckého díla prostřednictvím sociálních médií. Cílem práce je zjistit, zda jsou konzumenti výtvarného umění spokojeni s tvorbou, která je jim umělci předkládána a také zda umělci berou ohled na potřeby jejich publika. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, reklamy, marketingu a umění. Dále se práce soustředí na druhy sociálních médií a v neposlední řadě je zvoleno nejvhodnější médium pro propagaci uměleckého díla prostřednictvím sociálních sítí. V praktické části jsou popsány postupy při vyhodnocování dotazníkového šetření a závěrem jsou vyvozeny možná doporučení pro umělce, kteří jsou aktivní na sociálních sítích.
dc.format 49 normostran
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální média cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Influencer marketing cs
dc.subject reklama a umění cs
dc.subject reklama cs
dc.subject umělecké dílo cs
dc.subject Social media en
dc.subject social networks en
dc.subject Instagram en
dc.subject Influencer marketing en
dc.subject advertising and art en
dc.subject advertising en
dc.title [NEOBHÁJENO] Prezentace umění prostřednictvím sociálních médií
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Presentation of Art Trough Social Media
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the promotion of an artwork through social media. The aim of the thesis is to find out whether consumers of art are satisfied with the work that is presented to them by artists and also whether artists take into account the needs of their audience. The theoretical part explains the basic concepts, advertising, marketing and art. Furthermore, the thesis focuses on the types of social media and last but not least, the most appropriate medium for promoting artwork through social media is chosen. The practical part describes the procedures for evaluating the questionnaire survey and concludes with possible recommendations for artists who are active on social media.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65805
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
prstková_2023_dp.pdf 898.2Kb PDF View/Open None
prstková_2023_op.jpg 1.886Mb JPEG image View/Open None
prstková_2023_vp.doc 116Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account