Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gamalová, Kamila
|
|
dc.contributor.author |
Pospíšilová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:20Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:20Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52851
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikaci multižánrového hudebního festivalu Colours of Ostrava. V teoretické části jsou představeny stěžejní pojmy marketingu a kultury, jako například komunikační mix, PR, sponzoring či segmentace publika. Praktická část bude věnována vybraným hudebním festivalům a analýze marketingové komunikace konkrétního hudebního festivalu Colours of Ostrava. Analýza je prováděna na základě teoretické části a podložena provedenou focus group. Na konci práce jsou zmíněny chyby v komunikaci a následuje doporučení na zlepšení. |
|
dc.format |
56 s. (78897) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hudební festival
|
cs |
dc.subject |
hudba
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Colours of Ostrava
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
music festival
|
en |
dc.subject |
music
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
Colours of Ostrava
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications of the Colours of Ostrava Festival |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gartnerová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with marketing communications of the multi-genre music festival Colours of Ostrava. The theoretical part of the thesis introduces the main terms of marketing and culture, such as communication mix, PR, sponzoring or segmentation of the target audience. The practical part will be dedicated to chosen music festivals and analysis of marketing communications of a particular music festival Colours of Ostrava. The analysis is provided on the basis of the theoretical part and also supported by a focus group. At the end of the thesis the mistakes in communication will be mentioned and recommendation for improvement follows. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65801
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account