Využívání PR nástrojů v komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využívání PR nástrojů v komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Gargulák, Vojtěch
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:19Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:19Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52826
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje nástrojům public relations v komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín a jejich efektivitě. Teoretická část vymezuje základní definice public relations a jejich nástroje, které popisuje na základě odborné literatury. Dále se zabývá tématem marketingu ve specifickém sportovním odvětví. V závěru teoretické části je uvedena metodika práce a jsou položeny výzkumné otázky. V praktické části je představena organizace PSG Berani Zlín, analýza současného stavu a výsledky samotného výzkumu. Na jejich základě jsou následně navržena opatření na zlepšení klubové komunikace.
dc.format 55 s. (73 661 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject public relations cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject sport cs
dc.subject hokej cs
dc.subject Berani Zlín cs
dc.subject public relations en
dc.subject communication en
dc.subject marketing en
dc.subject sport en
dc.subject social networks en
dc.subject ice-hockey en
dc.subject Berani Zlín en
dc.title Využívání PR nástrojů v komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín
dc.title.alternative The Use of PR Tactics in Communication of Ice-hockey Club PSG Berani Zlín
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is about public relations tools in the communication of the ice-hockey club PSG Berani Zlín and their effectiveness. The theoretical part defines the basic definitions of public relations and their tools, which it describes on the basis of professional literature. It also deals with the topic of marketing in a specific sports sector. At the end of the theoretical part, the methodology of the work is presented and research questions are asked. The practical part presents the organization of PSG Berani Zlín, the analysis of the current state and the results of the research itself. On its basis, measures are subsequently proposed to improve the club communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65766
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
gargulák_2023_dp.pdf 2.721Mb PDF View/Open None
gargulák_2023_op.doc 116Kb Unknown View/Open None
gargulák_2023_vp.doc 114.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account