Eye tracking v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Eye tracking v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Denk, Tomáš
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:19Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:19Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52822
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o využití mobilních eye trackingových brýlí v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o. Jedná se o in-store monitoring prodejny s potravinami, ve které je zhruba 50 % výrobků právě od firmy Váhala a spol. s r.o. Cílem práce je zmonitorovat prostředí prodejny, rozložení produktů, efektivitu komunikačních prvků, které působí na zákazníka. V teoretické části se práce věnuje tématům jako maloobchod, fyziologii oka a plynule navazuje na neuromarketing a metodu eye trackingu. Praktická část pak obeznamuje o zkoumaném objektu a samotný výzkum eye trackingovou metodou obohacenou o hloubkový rozhovor.
dc.format 76 s. (80 452 znaků vč. mezer)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject neuromarketing cs
dc.subject eye tracking cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject in-store monitoring cs
dc.subject marketing en
dc.subject neuromarketing en
dc.subject eye tracking en
dc.subject retail en
dc.subject in-store monitoring en
dc.title Eye tracking v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o
dc.title.alternative Eye tracking in the Váhala Ltd. Company Store
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the use of mobile eye tracking glasses in the Váhala Ltd. Company store. It is an in-store monitoring of a grocery store, in which about 50 % of products are from Váhala Ltd. Company. The aim of the work is to monitor the environment of the store, the layout of products, the effectiveness of communication elements that affect the customer. The theoretical part of the thesis deals with topics such as retail and the physiology of the eye and smoothly follows to neuromarketing and eye tracking. The practical part then introduces the research object and the research itself using the eye tracking method enriched with an in-depth interview.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65761
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
denk_2023_dp.pdf 4.468Mb PDF View/Open None
denk_2023_op.doc 124Kb Unknown View/Open None
denk_2023_vp.pdf 154.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account