Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Bouška, Lukáš
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:19Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:19Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52819
dc.description.abstract Bakalářská práce s názvem Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech je zaměřena na reklamní spoty značek automobilů v historickém průřezu téměř celé samostatné ČR. Práce je koncipována na teoretickou část, kde jsou vymezeny pojmy, týkající se reklamy, brandu a zvukové složky v reklamě a na praktickou část, kde jsou analyzovány reklamní spoty více než dvaceti značek, které mají nebo měli určitý podíl na trhu v ČR. Cílem práce je zmapování využití zvukové a hudební složky u reklamních spotů automobilových značek v průřezu historie samostatné ČR, nalezení odlišností v průběhu zkoumaného období a zjištění, jak jednotlivé značky se zvukovou složkou v průběhu zkoumaného období pracovali.
dc.format 65 s. (89 545 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject hudba v reklamě cs
dc.subject brand identita cs
dc.subject zvuková identita cs
dc.subject hudební identita cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject televizní spot cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject music in advertising en
dc.subject brand identity en
dc.subject sound identity en
dc.subject music identity en
dc.subject television advertisement en
dc.subject television spot en
dc.title Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech
dc.title.alternative History and Eevelopment of Sound and Music Identity for Car Brands in TV Commercials
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis entitled History and development of the sound and musical identity of car brands in TV commercials is focused on car brand commercials in a historical cross-section of almost the entire independent Czech Republic. The thesis is divided into a theoretical part, where the concepts related to advertising, brand and the sound component in advertising are defined, and a practical part, where advertising spots of more than twenty brands that have or had a certain market share in the Czech Republic are analyzed. The aim of the work is to map the use of sound and music components in advertising spots of automobile brands in a cross-section of the history of the independent Czech Republic, to find differences during the examined period and to find out how individual brands worked with the sound component during the examined period.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65756
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
bouška_2023_dp.pdf 8.551Mb PDF View/Open None
bouška_2023_op.jpg 1.740Mb JPEG image View/Open None
bouška_2023_vp.pdf 143.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account