Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Bouška, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:19Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:19Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52819
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce s názvem Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech je zaměřena na reklamní spoty značek automobilů v historickém průřezu téměř celé samostatné ČR. Práce je koncipována na teoretickou část, kde jsou vymezeny pojmy, týkající se reklamy, brandu a zvukové složky v reklamě a na praktickou část, kde jsou analyzovány reklamní spoty více než dvaceti značek, které mají nebo měli určitý podíl na trhu v ČR. Cílem práce je zmapování využití zvukové a hudební složky u reklamních spotů automobilových značek v průřezu historie samostatné ČR, nalezení odlišností v průběhu zkoumaného období a zjištění, jak jednotlivé značky se zvukovou složkou v průběhu zkoumaného období pracovali. |
|
dc.format |
65 s. (89 545 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
hudba v reklamě
|
cs |
dc.subject |
brand identita
|
cs |
dc.subject |
zvuková identita
|
cs |
dc.subject |
hudební identita
|
cs |
dc.subject |
televizní reklama
|
cs |
dc.subject |
televizní spot
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
music in advertising
|
en |
dc.subject |
brand identity
|
en |
dc.subject |
sound identity
|
en |
dc.subject |
music identity
|
en |
dc.subject |
television advertisement
|
en |
dc.subject |
television spot
|
en |
dc.title |
Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech |
|
dc.title.alternative |
History and Eevelopment of Sound and Music Identity for Car Brands in TV Commercials |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis entitled History and development of the sound and musical identity of car brands in TV commercials is focused on car brand commercials in a historical cross-section of almost the entire independent Czech Republic. The thesis is divided into a theoretical part, where the concepts related to advertising, brand and the sound component in advertising are defined, and a practical part, where advertising spots of more than twenty brands that have or had a certain market share in the Czech Republic are analyzed. The aim of the work is to map the use of sound and music components in advertising spots of automobile brands in a cross-section of the history of the independent Czech Republic, to find differences during the examined period and to find out how individual brands worked with the sound component during the examined period. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65756
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account