Návrh na zvýšení spokojenosti zaměstnanců ve vybrané firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Beránková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:18Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:18Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52816
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zaměstnanců ve firmě a jejím cílem je navrhnout doporučení pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců. V teoretické části jsou na základě literární rešerše vymezeny klíčové pojmy, jako motivace, pracovní prostředí, odměňování a finanční ohodnocení, vztahy na pracovišti a komunikace ve firmě. S těmito pojmy se dále pracuje v praktické části, kde je uskutečněno kvantitativní dotazníkové šetření založené na znalosti těchto pojmů. Výsledky dotazníkového šetření jsou důsledně analyzovány a na jejich základě je vytvořeno doporučení pro firmu směřující ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců. |
|
dc.format |
58 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spokojenost zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
pracovní motivace
|
cs |
dc.subject |
motivační faktory
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
měření spokojenosti
|
cs |
dc.subject |
nástroje motivace
|
cs |
dc.subject |
pracovní výkon
|
cs |
dc.subject |
employee satisfaction
|
en |
dc.subject |
work motivation
|
en |
dc.subject |
motivational factors
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
satisfaction measurement
|
en |
dc.subject |
motivation tools
|
en |
dc.subject |
work performance
|
en |
dc.title |
Návrh na zvýšení spokojenosti zaměstnanců ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
The Proposal to Increase Employee Satisfaction in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with employee satisfaction in the company and its aim is to propose measures to increase employee satisfaction. In the theoretical part, key concepts such as motivation, working environment, rewarding and financial evaluation, workplace relationships, and communication within the company are defined based on a literature review. These concepts are further used in the practical part, where a quantitative questionnaire survey based on the knowledge of these concepts is carried out. The results of the questionnaire survey are thoroughly analyzed and, based on them, recommendations for the company aimed at increasing employee satisfaction are created. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
65753
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account