Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Benčík, Jan
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:18Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:18Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52815
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá otázkou morálky v influencer marketingu na sociálních sítích, téma je postupně zúženo na Instagram. Hlavním předmětem zkoumání je placená propagace na Instagramu a její označování. Pomocí metody kvantitativního dotazníku se práce snaží nalézt či vyvrátit souvislosti mezi postojem k placené propagaci a jednotlivými skupinami lidí, vytvořenými například na základě demografických údajů. Práce taktéž pojednává o vlivu influencer marketingu na nákupní chování zákazníků a na děti, závislosti na sociálních sítích a právních aspektech v influencer marketingu na Instagramu.
dc.format 80 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject morálka v marketingu cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject placená propagace cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject morality in marketing en
dc.subject social media en
dc.subject influencer marketing en
dc.subject paid promotion en
dc.subject Instagram en
dc.title Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky
dc.title.alternative Influencer Marketing on Social Media from the Point of View of Morality
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis examines the question of morality in influencer marketing on social media, with a focus on Instagram. The main topic of investigation is paid promotion on Instagram and its various forms of indication. Through the use of a quantitative questionnaire, the thesis aims to discover or disprove correlations between opinions on paid promotion among groups of people, categorized based on demographic criteria. Additionally, the thesis explores the effect of influencer marketing on consumer purchasing behaviour, as well as its impact on children, social media addiction, and the legal aspects of influencer marketing on Instagram.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65752
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
benčík_2023_dp.pdf 3.227Mb PDF View/Open None
benčík_2023_op.doc 118Kb Unknown View/Open None
benčík_2023_vp.doc 114.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account