Využití metody Total Physical Response k rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Najvar, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Gregorová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:17Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:17Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52786
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má aplikační charakter a jejím cílem je vytvořit sadu aktivit využívající metodu Total Physical Response určenou k rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku. Práce zahrnuje teoretickou část týkající se metody Total Physical Response, anglického jazyka z hlediska raného osvojování v mateřské škole a popisu specifik dítěte předškolního věku. Praktická část obsahuje zpracovanou sadu aktivit, která byla aplikována ve vybrané mateřské škole s dětmi předškolního věku. Následuje evaluace sady aktivit a vypracované doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
52 s. (73 266 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Osvojování cizího jazyka
|
cs |
dc.subject |
tiché období
|
cs |
dc.subject |
Total Physical Response
|
cs |
dc.subject |
Second language acquisition
|
en |
dc.subject |
silent period
|
en |
dc.subject |
Total Physical Response
|
en |
dc.title |
Využití metody Total Physical Response k rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Using the Total Physical Response Method to Develop English Vocabulary in Preschool Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horníčková, Beata |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has an applied character and its aim is to create a set of activities using the Total Physical Response method designed to develop English vocabulary in preschool children. The thesis includes a theoretical part concerning the Total Physical Response method, English language in pre-primary education and a description of the specifics of the preschool child. The practical part includes a developed set of activities that was applied in a selected kindergarten with preschool children. This is followed by an evaluation of the set of activities and developed recommendations for kindergarten practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63266
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account