Příběh pro děti jako zdroj inspirace pro badatelsky orientované vzdělávání v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Hladká, Nikol
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:17Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:17Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52783
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o využitelnosti příběhu jako zdroje inspirace pro sadu badatelsky orientovaných aktivit. Má aplikační charakter a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části vymezuje základní východiska badatelsky orientované koncepce vzdělávání. Pozornost přikládá také čtenářské pregramotnosti a klíčovým strategiím, které se s ní pojí. V neposlední řadě se věnuje využití příběhu v souladu s koncepcí badatelsky orientovaného vzdělávání. V praktické části práce je představena sada badatelsky orientovaných aktivit vycházející z příběhu pro děti, který se zabývá tématem počasí. Sada badatelsky orientovaných aktivit byla realizována v mateřské škole a následně evaluována. |
|
dc.format |
87 s. (119 428 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
badatelsky orientované vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
čtenářská pregramotnost
|
cs |
dc.subject |
dětské prekoncepty
|
cs |
dc.subject |
počasí
|
cs |
dc.subject |
příběh pro děti
|
cs |
dc.subject |
Inquiry Based Science Education
|
en |
dc.subject |
early literacy
|
en |
dc.subject |
children's preconceptions
|
en |
dc.subject |
weather
|
en |
dc.subject |
story for children
|
en |
dc.title |
Příběh pro děti jako zdroj inspirace pro badatelsky orientované vzdělávání v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Children Story as a Source of Inspiration for Inquiry-Based Education in Kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janíková, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the usability of stories as a source of inspiration for a set of inquiry-based activities. It has an applied character and is divided into a theoretical and practical part. In the theoretical part, it defines the basic premises of Inquiry Based Science Education concept. It also pays attention to early literacy and key strategies associated with it. Last but not least, the use of storytelling in line with the concept of inquiry - based education is explored. The practical part of the thesis presents a set of inquiry - based activities based on story about weather for children. The set of inquiry - based activities was implemented in a kindergarten and subsequently evaluated. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63267
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account