Sada foto komiksů pro podporu přírodovědného vzdělávání v prostředí MŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sada foto komiksů pro podporu přírodovědného vzdělávání v prostředí MŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fenyková, Petra
dc.contributor.author Fojtíková, Laura
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:17Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:17Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52779
dc.description.abstract Bakalářská práce aplikačního charakteru se zabývá možnostmi využití foto komiksu v přírodovědném vzdělávání v podmínkách mateřských škol. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je pozornost věnována přírodovědnému vzdělávání v mateřských školách, koncepci badatelsky orientovaného vzdělávání a na úplný závěr přírodovědnému komiksu a jeho didaktickému potenciálu. Praktická část představuje sadu přírodovědných foto komiksů určených dětem předškolního věku. Tato sada byla ověřena a následně evaluována. Na základě výsledků získaných při evaluaci sady bylo zpracováno doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 153 s. (204 119 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject přírodovědné vzdělávání v mateřské škole cs
dc.subject koncepce badatelsky orientovaného vzdělávání cs
dc.subject přírodovědný foto komiks cs
dc.subject science education in kindergarten en
dc.subject concept of inquiry-based science education en
dc.subject science photo comic en
dc.title Sada foto komiksů pro podporu přírodovědného vzdělávání v prostředí MŠ
dc.title.alternative A Set of Photo Comic Strips to Support Science Education in Kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horníčková, Beata
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The application-type bachelor thesis deals with possibilities of using photo comics in science education in kindergartens. The thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part, attention is paid to science education in kindergartens, the concept of inquiry-based science education and, at the very end, to science comics and their didactic potential. The practical part introduces set of science photo comics for preschool children. This set has been verified and then evaluated. Based on the results obtained during the evaluation of the set, recommendations for kindergarten practice were developed.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63263
dc.date.submitted 2023-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
fojtíková_2023_dp.pdf 17.95Mb PDF View/Open None
fojtíková_2023_op.docx 27.10Kb Unknown View/Open None
fojtíková_2023_vp.docx 28.13Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account