Vzájemná hospitace jako zpětná vazba předškolního pedagoga
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Zycháčková, Magda
|
|
dc.contributor.author |
Hrubá, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:17Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:17Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52778
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá vzájemnými hospitacemi v mateřských školách. Cílem bylo zjistit, jakou zpětnou vazbu přináší vzájemné hospitace učitelům mateřských škol. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá zejména vymezením pojmů hospitace a sebereflexe, jejich zpětnou vazbou a s ní spojený profesní růst učitele. Praktická část je poté zaměřena na samotný výzkum. Jako nástroj výzkumu byl použit dotazník pro učitele mateřských škol. Výzkumná zjištění jsou interpretována. Závěrem je uvedeno doporučení pro praxi týkající se zpětné vazby a jejího významu pro další profesní rozvoj učitele. |
|
dc.format |
70 s. (110 932 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hospitace
|
cs |
dc.subject |
zpětná vazba
|
cs |
dc.subject |
autoevaluace
|
cs |
dc.subject |
sebereflexe
|
cs |
dc.subject |
profesní růst učitele
|
cs |
dc.subject |
inspections
|
en |
dc.subject |
feedback
|
en |
dc.subject |
self-evaluation
|
en |
dc.subject |
self-reflection
|
en |
dc.subject |
tecaher's professional growth
|
en |
dc.title |
Vzájemná hospitace jako zpětná vazba předškolního pedagoga |
|
dc.title.alternative |
Reciprocal Observation as a Form of Feedback for Preschool Teachers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Najvar, Petr |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with mutual observation between teachers in kindergartens. The aim was to find out what kind od feedback can mutual observation bring to kindergarten teachers. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals mainly with definition of concepts of inspections and self-reflection, their feedback and the associated professional growth of the teacher. The practical part then focuses on the research itself. A questionnaire for kindergarten teachers was used as a research instrument. The research findings have been interpreted. Recommendations for practice regarding feedback and its relevance to teacher's professional development are presented in the final part of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63271
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account