Vzájemná hospitace jako zpětná vazba předškolního pedagoga

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vzájemná hospitace jako zpětná vazba předškolního pedagoga

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zycháčková, Magda
dc.contributor.author Hrubá, Denisa
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:17Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:17Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52778
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vzájemnými hospitacemi v mateřských školách. Cílem bylo zjistit, jakou zpětnou vazbu přináší vzájemné hospitace učitelům mateřských škol. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá zejména vymezením pojmů hospitace a sebereflexe, jejich zpětnou vazbou a s ní spojený profesní růst učitele. Praktická část je poté zaměřena na samotný výzkum. Jako nástroj výzkumu byl použit dotazník pro učitele mateřských škol. Výzkumná zjištění jsou interpretována. Závěrem je uvedeno doporučení pro praxi týkající se zpětné vazby a jejího významu pro další profesní rozvoj učitele.
dc.format 70 s. (110 932 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hospitace cs
dc.subject zpětná vazba cs
dc.subject autoevaluace cs
dc.subject sebereflexe cs
dc.subject profesní růst učitele cs
dc.subject inspections en
dc.subject feedback en
dc.subject self-evaluation en
dc.subject self-reflection en
dc.subject tecaher's professional growth en
dc.title Vzájemná hospitace jako zpětná vazba předškolního pedagoga
dc.title.alternative Reciprocal Observation as a Form of Feedback for Preschool Teachers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Najvar, Petr
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with mutual observation between teachers in kindergartens. The aim was to find out what kind od feedback can mutual observation bring to kindergarten teachers. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals mainly with definition of concepts of inspections and self-reflection, their feedback and the associated professional growth of the teacher. The practical part then focuses on the research itself. A questionnaire for kindergarten teachers was used as a research instrument. The research findings have been interpreted. Recommendations for practice regarding feedback and its relevance to teacher's professional development are presented in the final part of the thesis.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63271
dc.date.submitted 2023-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
hrubá_2023_dp.pdf 1.503Mb PDF View/Open None
hrubá_2023_op.docx 27.71Kb Unknown View/Open None
hrubá_2023_vp.docx 26.66Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account