Současné umění jako inspirace pro výtvarné činnosti v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vašíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Dorazilová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:17Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:17Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52775
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má aplikační charakter a zabývá se využitím současného umění jako inspirace pro výtvarné činnosti v mateřské škole. Cílem bakalářské práce je vytvoření souboru výtvarných aktivit, které jsou inspirovány současným uměním. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů umění a umělecké dílo a způsoby vnímání uměleckého díla dítětem předškolního věku. V praktické části bakalářské práce je popsán soubor výtvarných činností, který byl ověřen v praxi a následně evaluován a jsou z něj zpracována doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
83 s. (95 963) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výtvarná činnost
|
cs |
dc.subject |
umění
|
cs |
dc.subject |
umělecké dílo
|
cs |
dc.subject |
současné umění
|
cs |
dc.subject |
interpretace vizuálního umění
|
cs |
dc.subject |
Artistic aktivity
|
en |
dc.subject |
art
|
en |
dc.subject |
art works
|
en |
dc.subject |
contemporary art
|
en |
dc.subject |
interpretation of visual art
|
en |
dc.title |
Současné umění jako inspirace pro výtvarné činnosti v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Contemporary Art as Inspiration for Art Activities in Kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jelénková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis has an application character and focuses on usage of contemporary art as an inspiration for artistic activities in preschool eduacation. The aim of the thesis is to create a set of artistic activities, which are inspired by fragments of contemporary art. The theoretical part outlines key topics and terms in art studies, children´s perception and appreciation of art. The practical part of thesis present set of artistic activities, which was verified in practise. This set od artistic activities was subsequently evaluated and used as a source of recommendations for practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
65178
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account