Strategie zvládání stresu středoškolskými žáky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie zvládání stresu středoškolskými žáky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Bohunová, Marie
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:17Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:17Z
dc.date.issued 2023-01-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52772
dc.description.abstract Tato bakalářská se zaměřuje na strategie zvládání stresu studentů středních škol v posledních ročnících. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, kde se první kapitola zaobírá teoretickým pojetí stresu, druhá kapitola pak strategiemi zvládáním stresu a obrannými mechanismy a ve třetí uvádí období adolescence se specifickými stresory u adolescentů. Praktická část zkoumá strategie zvládání stresu pomocí dotazníkového šeření. Cílem práce je odkrýt nejpoužívanější strategie zvládání stresu u studentů posledních ročníků středních škol.
dc.format 66 s. (80 420 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject stres cs
dc.subject copingové strategie cs
dc.subject strategie zvládání stresu cs
dc.subject stresory cs
dc.subject SVF 78 cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject středoškolští studenti cs
dc.subject stress en
dc.subject coping strategies en
dc.subject coping with stress en
dc.subject stressors en
dc.subject SVF 78 en
dc.subject high school en
dc.subject high school studnets en
dc.title Strategie zvládání stresu středoškolskými žáky
dc.title.alternative Coping Strategies of High School Students
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Denglerová, Denisa
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated This Bachleor thesis focuses on coping strategies of high school students in their senior years. The theoretical part is divided unto three chapters, where the first chapter deals with theoretical concept of stress, the second chaopter with coping strategies and defense mechanisms, and the third introduces the period of adolescence with specific stressors in adolescents. The practical section examines stress coping strategies using a questionnaire survey. The aim of this thesis is to uncover the most used stress coping strategies among final year high school students
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 64735
dc.date.submitted 2023-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
bohunová_2023_dp.pdf 7.082Mb PDF View/Open None
bohunová_2023_op.docx 16.58Kb Unknown View/Open None
bohunová_2023_vp.docx 44.01Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account