Teoretická část: Vliv počítačových technologií na estetiku a vizuální podobu realizací v oboru grafický design, problematika autorství a originality v počítačové grafice - grafickém designu Praktická část: Corporate design imaginární firmy s uplatněním vysokého podílu autorsky pojatého výtvarného sdělení (např. dominace kresebných postupů)
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Eliška, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Tomšej, Stanislav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T10:53:14Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T10:53:14Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5276
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá porovnávání procesu grafického designu před a po globální digitalizaci. Ukazuje novou roli grafika v digitálním světě a změnu v jeho práci. Analyzuje změny ve společnosti související s počítačovou grafikou. |
cs |
dc.format |
49 |
cs |
dc.format.extent |
1304897 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Digitální éra
|
cs |
dc.subject |
disciplíny grafického designu
|
cs |
dc.subject |
digitální polygrafie
|
cs |
dc.subject |
grunge typo-rafie
|
cs |
dc.subject |
interaktivní zábava
|
cs |
dc.subject |
Digital era
|
en |
dc.subject |
graphic design disciplnie
|
en |
dc.subject |
digital polygraphy
|
en |
dc.subject |
grunge typography
|
en |
dc.subject |
computer games
|
en |
dc.title |
Teoretická část: Vliv počítačových technologií na estetiku a vizuální podobu realizací v oboru grafický design, problematika autorství a originality v počítačové grafice - grafickém designu Praktická část: Corporate design imaginární firmy s uplatněním vysokého podílu autorsky pojatého výtvarného sdělení (např. dominace kresebných postupů) |
cs |
dc.title.alternative |
Theoretical part: Influence of Computer techology to esthetic a visual form on graphic design. Problems of authorship and originality in computer graphic and graphic design. Practical part: Corporate design for imaginery firm with a lot of author's own artistic styl (ex. dominacion of drawing) |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2008-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work compare graphic design process before and after global digitalization. Present new role of graphic designer and chaneges in his work. Analyze changes in sociality connec-ted with computer graphic. |
en |
dc.description.department |
Ústav reklamní fotografie a grafiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/129
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Grafický design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Graphic Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
9625
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account