Podpora duševního zdraví žáků základních škol v době postcovidové
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Cejpek Blaštíková, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Kusendová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:16Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:16Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52769
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá podporou duševního zdraví žáků základních škol v době postcovidové. Teoretická část je členěná do dvou kapitol. Tyto kapitoly pojednávají o základním vzdělávání, o době pandemie Covid 19 v souvislosti s duševním zdravím žáků a o době po této pandemii. Objasňuje a vymezuje pojem duševní zdraví a popisuje také duševní onemocnění. Dále se výzkum věnuje školnímu zařízení, kde zmiňujeme prevenci ve školním zařízení, což je pro tuto práci velmi důležité. V poslední řadě vymezuje pandemii onemocnění Covid 19 a protiepidemické opatření v této pandemii. Praktická část přináší výsledky kvantitativně zpracovaného výzkumu, jehož hlavním cílem je zjistit potřebnou podporu duševního zdraví žáků poskytnutou ze strany školy. Práce se zaměřuje na 8. a 9. třídu základní školy a na jejich zkušenosti a pocity spojené se situací ve škole po pandemii Covid 19. |
|
dc.format |
72 s. (135 760 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
duševní zdraví
|
cs |
dc.subject |
Covid 19
|
cs |
dc.subject |
pandemie
|
cs |
dc.subject |
duševní problémy
|
cs |
dc.subject |
školní poradenské pracoviště
|
cs |
dc.subject |
mental health
|
en |
dc.subject |
Covid 19
|
en |
dc.subject |
pandemic
|
en |
dc.subject |
mental health issues
|
en |
dc.subject |
school counsel office
|
en |
dc.title |
Podpora duševního zdraví žáků základních škol v době postcovidové |
|
dc.title.alternative |
Supporting Mental Health of Elementary School Students in the Post-Covid Era |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Junaštíková, Julie |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis addresses mental health support of elementary school students in the post-covid era. The theoretical part is divided into two chapters. These chapters discuss primary education, the period of the Covid 19 pandemic in relation to the mental health of pupils and the time after the pandemic. The thesis clarifies and defines the concept of mental health and also describes mental illnesses. Furthermore, the research is devoted to school facilities, where the prevention in school facilities is addressed, which is very important for this thesis. Finally, it defines the Covid 19 pandemic and anti-epidemic measures applied within this pandemic. The practical part presents the results of quantitatively processed research, the main goal of which is to find out the necessary mental health support of pupils provided by the school facility. The work focuses on the 8th and 9th grade of elementary school and their experiences and feelings related to the school situation after the Covid 19 pandemic. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
64828
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account