Záškoláctví žáků 1. stupně základní školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Skarupská, Helena
|
|
dc.contributor.author |
Elichová, Natálie
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:16Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:16Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52766
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou záškoláctví žáků prvního stupně základních škol. Práce má dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se skládá ze tří kapitol. V první kapitole se zaměřujeme na legislativní pojetí záškoláctví a dalších pojmů s tím spojených. Kapitola druhá se pak zabývá záškoláctvím z pohledu pedagogického a sociálního. Najdeme zde podkapitoly, které popisují typy záškoláctví, možné příčiny a v neposlední řadě také možné důsledky tohoto rizikového chování. V poslední kapitole se soustředíme na vývojovou psychologii žáka na prvním stupni a možná rizika tohoto věku. Praktická část se následně zabývá kvalitativním výzkumem. Cílem této práce je porozumět problematice záškoláctví v konkrétních případech žáků prvního stupně pohledem pedagogických a sociálních pracovníků. |
|
dc.format |
53 s. (98 020 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
záškoláctví
|
cs |
dc.subject |
první stupeň základní školy
|
cs |
dc.subject |
rizikové chování
|
cs |
dc.subject |
příčiny a důsledky
|
cs |
dc.subject |
truancy
|
en |
dc.subject |
first grade primary school
|
en |
dc.subject |
risky behavior
|
en |
dc.subject |
causes and consequences of truancy
|
en |
dc.title |
Záškoláctví žáků 1. stupně základní školy |
|
dc.title.alternative |
Truancy of the First Grade Students on Primary Schools |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Iva |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with the issue of truancy of primary school pupils. The work has two parts theoretical and practical. The theoretical part consists of three chapters. In the first chapter, we focus on the legislative concept of truancy and other concepts associated with it. Chapter two then focuses on truancy from a pedagogical and social perspective, there is a breakdown of the possible cause and, last but not least, the consequences. In the last chapter of the theoretical section, we focus on the developmental psychology of the pupil in the first grade and the potential risks of this age. The practical part then deals with qualitative research. The aim of this work is to understand the issue of truancy in particular cases of pupils in the first grade by looking at teaching and social workers. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
64759
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account