Komparace klimatu třídy v malotřídní a plnotřídní základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komparace klimatu třídy v malotřídní a plnotřídní základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Červíková, Iveta
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:16Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:16Z
dc.date.issued 2023-01-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52765
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá srovnáním třídního klimatu v malotřídní základní škole a plnotřídní základní škole. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na základní školu a primární vzdělávání, zmiňuje malotřídní školy a jejich specifika a v poslední kapitole teoretická část vymezuje klima třídy. Praktická část je tvořena kvantitativním výzkumem, který má za cíl porovnat klima třídy v malotřídní a plnotřídní základní škole. Respondenty pro tento výzkum jsou žáci 3.-5. tříd základních škol malotřídních a plnotřídních v Olomouckém kraji. K výzkumu je použit standardizovaný dotazník. Výsledky výzkumu budou zobrazeny za pomocí grafů a tabulek.
dc.format 64 s (91 040 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject základní škola cs
dc.subject malotřídní škola cs
dc.subject plnotřídní škola cs
dc.subject třídní klima cs
dc.subject dotazník "Naše třída" cs
dc.subject elementary school en
dc.subject small-class school en
dc.subject full-class school en
dc.subject classroom climate en
dc.subject questionnaire "Our class" en
dc.title Komparace klimatu třídy v malotřídní a plnotřídní základní škole
dc.title.alternative The Comparison of Classroom Climate in Small-Class and Full-Class Elementary Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Cejpek Blaštíková, Lucie
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated This Bachelor Thesis deals with the comparison of the classroom climate in a small-class elementary school and a full-class elementary school. The Thesis is divided into a Theoretical and a Practical part. The Theoretical part is focused on elementary schools and primary education, mentions small-class schools and their specifics, and in the last chapter the Theoretical part defines the classroom climate. The Practical part is made up of quantitative research, which aims to compare the classroom climate in a small-class and a full-class primary school. The respondents for this research are 3rd-5th classes of elementary schools with small classes and full classes in the Olomouc region. A standardized questionnaire is used for the research. Research results are displayed using graphs and tables.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 64747
dc.date.submitted 2023-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
červíková_2023_dp.pdf 2.331Mb PDF View/Open None
červíková_2023_op.docx 20.57Kb Unknown View/Open None
červíková_2023_vp.docx 52.40Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account