Využití programu zážitkové pedagogiky v rozvoji sociálních vztahů dětí staršího školního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Brhláč, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:16Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:16Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52764
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá využitím programu zážitkové pedagogiky v rozvoji sociálních vztahů dětí staršího školního věku v rámci malé sociální skupiny. Je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část čtenáři poskytuje teoretický náhled na jednotlivě využívané pojmy jako např. zážitková pedagogika, specifika skupiny dětí staršího školního věku, sociální skupina či skupinová dynamika. V praktické části autoři pracují na svém výzkumu, který se zabývá měřením indexů skupinové dynamiky před a po využití programu zážitkové pedagogiky prostřednictvím metody sociometrie. |
|
dc.format |
62 s.(90 931 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zážitková pedagogika
|
cs |
dc.subject |
děti staršího školního věku
|
cs |
dc.subject |
sociální skupina
|
cs |
dc.subject |
skupinová dynamika
|
cs |
dc.subject |
sociometrie
|
cs |
dc.subject |
experiental education
|
en |
dc.subject |
children of older school age
|
en |
dc.subject |
social group
|
en |
dc.subject |
group dynamics
|
en |
dc.subject |
sociometry
|
en |
dc.title |
Využití programu zážitkové pedagogiky v rozvoji sociálních vztahů dětí staršího školního věku |
|
dc.title.alternative |
The Use of Experiental Pedagogy Program in the Development of Social Relationships of Older School Age Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2023-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This paper explores use of experiential education program in development of social relations between children of older school age in small social group. It is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part provides the reader with a theoretical insight into the concepts, such as experiential education, specifics of a group of older school age children, social group or group dynamics. In the practical part, the authors work on their research, which deals with the measurement of group dynamics indices before and after the use of an experiential pedagogy program through the method of sociometry. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
64736
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account