Využití programu zážitkové pedagogiky v rozvoji sociálních vztahů dětí staršího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití programu zážitkové pedagogiky v rozvoji sociálních vztahů dětí staršího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Brhláč, Jakub
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:16Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:16Z
dc.date.issued 2023-01-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52764
dc.description.abstract Tato práce se zabývá využitím programu zážitkové pedagogiky v rozvoji sociálních vztahů dětí staršího školního věku v rámci malé sociální skupiny. Je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část čtenáři poskytuje teoretický náhled na jednotlivě využívané pojmy jako např. zážitková pedagogika, specifika skupiny dětí staršího školního věku, sociální skupina či skupinová dynamika. V praktické části autoři pracují na svém výzkumu, který se zabývá měřením indexů skupinové dynamiky před a po využití programu zážitkové pedagogiky prostřednictvím metody sociometrie.
dc.format 62 s.(90 931 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zážitková pedagogika cs
dc.subject děti staršího školního věku cs
dc.subject sociální skupina cs
dc.subject skupinová dynamika cs
dc.subject sociometrie cs
dc.subject experiental education en
dc.subject children of older school age en
dc.subject social group en
dc.subject group dynamics en
dc.subject sociometry en
dc.title Využití programu zážitkové pedagogiky v rozvoji sociálních vztahů dětí staršího školního věku
dc.title.alternative The Use of Experiental Pedagogy Program in the Development of Social Relationships of Older School Age Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Martincová, Jana
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated This paper explores use of experiential education program in development of social relations between children of older school age in small social group. It is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part provides the reader with a theoretical insight into the concepts, such as experiential education, specifics of a group of older school age children, social group or group dynamics. In the practical part, the authors work on their research, which deals with the measurement of group dynamics indices before and after the use of an experiential pedagogy program through the method of sociometry.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 64736
dc.date.submitted 2023-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
brhláč_2023_dp.pdf 9.568Mb PDF View/Open None
brhláč_2023_op.docx 17.81Kb Unknown View/Open None
brhláč_2023_vp.docx 16.52Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account