Využití softwarových aplikací v profesním rozvoji učitelů mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití softwarových aplikací v profesním rozvoji učitelů mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Zachovalová, Markéta
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:16Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:16Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52757
dc.description.abstract Diplomová práce má teoreticko-empirický design a zabývá se tématem využívání digitálních technologií v profesním rozvoji učitele mateřské školy. Teoretická část sumarizuje poznatky z oblasti profesního života učitele mateřské školy a blíže pak vymezuje jeho kompetence, především ve vztahu k digitálním technologiím. Empirická část je zpracována na základě výsledků dotazníkového šetření, které tematicky koresponduje s teoretickou částí. V druhé části jsou interpretovány výsledky rozhovorů s učitelkami zaměřené na zhodnocení předloženého vzdělávacího softwaru pro učitele. Závěr pak přináší doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 110 s. (198 929)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject profesní rozvoj učitele mateřské školy cs
dc.subject digitální technologie cs
dc.subject digitální kompetence cs
dc.subject vzdělávací software cs
dc.subject generace cs
dc.subject professional development of preschool teachers en
dc.subject digital technologies en
dc.subject digital competencies en
dc.subject educational software en
dc.subject generation en
dc.title Využití softwarových aplikací v profesním rozvoji učitelů mateřských škol
dc.title.alternative Using Software Applications in the Professional Development of Kindergarten Teachers
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Obonya, Juraj
dc.date.accepted 2023-05-19
dc.description.abstract-translated This master´s thesis deals with the topic of using digital technologies in professional development of preschool teacher and has a theoretical-empirical approach. The theoretical part summarizes information from the area of professional development of preschool teacher and focuses on their competencies especially in relation to digital technologies. The empirical part has a quantitative design and it is based on results of a questionnaire, whose topic corresponds to the theoretical part. In the second part are interpreted the results of interview with preschool teachers, They focus on the evaluation of the presented educational software for teachers. At the end of the work, the research findings and recommendations for practice are presented.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Preschool Pedagogy en
dc.identifier.stag 65174
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
zachovalová_2023_dp.pdf 8.076Mb PDF View/Open None
zachovalová_2023_op.docx 69.21Kb Unknown View/Open None
zachovalová_2023_vp.docx 25.92Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account