Sebepojetí žáků domova mládeže
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Martincová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Žáková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:15Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:15Z |
|
dc.date.issued |
2023-01-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52746
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem sebepojetí u žáků domova mládeže. V rámci teoretické části práce budou vymezena témata z oblasti adolescence a jejího vymezení, domovů mládeže a z oblasti sebepojetí. Praktická část popisuje kvantitativní výzkumné šetření, které proběhlo formou standardizovaného dotazníku. Výsledkem práce je srovnání úrovní sebepojetí u žáků domova mládeže napříč jejich ročníky studia střední školy. |
|
dc.format |
73 s. (142 208) znaků |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sebepojetí
|
cs |
dc.subject |
sebehodnocení
|
cs |
dc.subject |
sebevědomí
|
cs |
dc.subject |
adolescence
|
cs |
dc.subject |
dospívání
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
vrstevníci
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
školské zařízení
|
cs |
dc.subject |
domov mládeže
|
cs |
dc.subject |
vychovatel
|
cs |
dc.subject |
self-concept
|
en |
dc.subject |
self-evaluation
|
en |
dc.subject |
self-confidence
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
peers
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
school facility
|
en |
dc.subject |
youth home
|
en |
dc.subject |
educator
|
en |
dc.title |
Sebepojetí žáků domova mládeže |
|
dc.title.alternative |
Self-Concept of Pupils in Youth Homes |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2023-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the topic of self-concept of pupils of the youth home. Within the theoretical part of the thesis, topics from the field of adolescence and its definition, youth homes and self-concept will be defined. The practical part describes a quantitative research survey that was carried out in the form of a standardized questionnaire. The result of the work is a comparison of the levels of self-concept of pupils of the youth home across their years of secondary school studies. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
64637
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account