Spolurozhodování o rozvoji školy pohledem učitelů a ředitelů mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spolurozhodování o rozvoji školy pohledem učitelů a ředitelů mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrů Puhrová, Barbora
dc.contributor.author Ševčíková, Izabela
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:14Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:14Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52722
dc.description.abstract Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se spolurozhodováním o rozvoji školy pohledem učitelů a ředitelů mateřských škol. Teoretická část práce srozumitelným způsobem objasňuje poznatky související se strategickým řízením a rozvojem školy, vedením týmu neboli leadershipem a kulturou školy. Závěrečnou kapitolou teoretické části je sumarizace získaných poznatků. V navazující empirické části je hlavním cílem popsat, jak učitelé a ředitelé mateřských škol vnímají spolurozhodování o dalším rozvoji školy. Výzkumné šetření je uskutečněno za pomoci kvalitativně orientovaného výzkumného designu s využitím metody polostrukturovaného interview s učiteli a řediteli šesti mateřských škol Zlínského kraje. Pro ucelenost a přehlednost této práce jsou v jejím závěru vyhodnocena a shrnuta získaná data.
dc.format 96 s. (179 579 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject řízení školy cs
dc.subject strategické řízení školy cs
dc.subject leadership cs
dc.subject spolurozhodování cs
dc.subject management of the school en
dc.subject strategic management of the school en
dc.subject leadership en
dc.subject co-decision en
dc.title Spolurozhodování o rozvoji školy pohledem učitelů a ředitelů mateřských škol
dc.title.alternative Participation in School Development Decision-Making from Teachers' and Kindergarten Principals' Perspectives
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Hana
dc.date.accepted 2023-05-18
dc.description.abstract-translated The master thesis has a theoretical-empirical character and deals with the co-decision-making of school development from the perspective of teachers and headteachers of kindergartens. The theoretical part of the thesis explains in a comprehensible way the knowledge related to strategic management and school development, team management or leadership and school culture. The final chapter of the theoretical section is a summary of the obtained findings. In the following practical part, the main aim is to describe how teachers and headteachers of kindergartens perceive co-decision making for further school development. The research investigation is carried out by using a qualitative research design employing a semi-structured interview method with teachers and headteachers of six kindergartens in the Zlín region. In the conclusion of the thesis, the data are evaluated and summarized for the reason of coherence and clarity.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Předškolní pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Preschool Pedagogy en
dc.identifier.stag 65145
dc.date.submitted 2023-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
ševčíková_2023_dp.pdf 10.49Mb PDF View/Open None
ševčíková_2023_op.docx 24.39Kb Unknown View/Open None
ševčíková_2023_vp.docx 18.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account