Realizace badatelsky orientovaného vzdělávání při práci se žáky 4. ročníku ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Realizace badatelsky orientovaného vzdělávání při práci se žáky 4. ročníku ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fenyková, Petra
dc.contributor.author Salitrníková, Aneta
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:14Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:14Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52718
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá realizací koncepce badatelsky orientovaného vzdělávání ve 4. ročníku ZŠ v přírodovědných předmětech. Teoretická část práce si klade za cíl sumarizovat poznatky o této koncepci a představit možné pedagogické strategie v rámci konstruktivistického přístupu ve výuce. Empirická část práce má kvalitativní charakter. Výzkum byl realizován s využitím metod obsahové analýzy tematických plánů vybraných základních škol a pozorování vyučovacích hodin přírodovědných předmětů. Výzkumná zjištění jsou v práci interpretována a diskutována.
dc.format 90
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konstruktivistický přístup cs
dc.subject koncepce badatelsky orientovaného vzdělávání cs
dc.subject pedagogické strategie učitele cs
dc.subject constructivist approach en
dc.subject Inquiry Based Science Education concept en
dc.subject teacher's pedagogical strategy en
dc.title Realizace badatelsky orientovaného vzdělávání při práci se žáky 4. ročníku ZŠ
dc.title.alternative Inquiry-Based Education in the Fourth Year of Elementary School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zderčík, Antonín
dc.date.accepted 2023-05-17
dc.description.abstract-translated This thesis is engaged in realization of Inquiry Based Science Education in the 4th grade of elementary school. The target of this thesis is summarizing of theoretical "starting points" of Inquiry Based Science Education and clarify application of this concept in the 4th grade of elementary school. The empirical part of this thesis has a qualitative character. The research was realized based on uses content analysis method of thematic plans of chosen elementary schools and by observation within the lessons of science subjects. The research findings are interpreted and discussed in this thesis.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 63242
dc.date.submitted 2023-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
salitrníková_2023_dp.pdf 2.200Mb PDF View/Open None
salitrníková_2023_op.pdf 156.3Kb PDF View/Open None
salitrníková_2023_vp.docx 27.72Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account