dc.contributor.advisor |
Fenyková, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Salitrníková, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:14Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:14Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52718
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá realizací koncepce badatelsky orientovaného vzdělávání ve 4. ročníku ZŠ v přírodovědných předmětech. Teoretická část práce si klade za cíl sumarizovat poznatky o této koncepci a představit možné pedagogické strategie v rámci konstruktivistického přístupu ve výuce. Empirická část práce má kvalitativní charakter. Výzkum byl realizován s využitím metod obsahové analýzy tematických plánů vybraných základních škol a pozorování vyučovacích hodin přírodovědných předmětů. Výzkumná zjištění jsou v práci interpretována a diskutována. |
|
dc.format |
90 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konstruktivistický přístup
|
cs |
dc.subject |
koncepce badatelsky orientovaného vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
pedagogické strategie učitele
|
cs |
dc.subject |
constructivist approach
|
en |
dc.subject |
Inquiry Based Science Education concept
|
en |
dc.subject |
teacher's pedagogical strategy
|
en |
dc.title |
Realizace badatelsky orientovaného vzdělávání při práci se žáky 4. ročníku ZŠ |
|
dc.title.alternative |
Inquiry-Based Education in the Fourth Year of Elementary School |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zderčík, Antonín |
|
dc.date.accepted |
2023-05-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is engaged in realization of Inquiry Based Science Education in the 4th grade of elementary school. The target of this thesis is summarizing of theoretical "starting points" of Inquiry Based Science Education and clarify application of this concept in the 4th grade of elementary school. The empirical part of this thesis has a qualitative character. The research was realized based on uses content analysis method of thematic plans of chosen elementary schools and by observation within the lessons of science subjects. The research findings are interpreted and discussed in this thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
63242
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-20 |
|