Analýza sociální gramotnosti v souvislosti s mírou sebehodnocení žáků 2. stupně základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociální gramotnosti v souvislosti s mírou sebehodnocení žáků 2. stupně základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Malíčková, Michaela
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:13Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:13Z
dc.date.issued 2023-01-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52699
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá analýzou sociální gramotnosti v souvislosti s mírou sebehodnocení žáků 2. stupně základní školy. Cílem práce je zjistit, jakou úrovní sociální gramotnosti a mírou sebehodnocení disponují žáci na konci povinné školní docházky. V teoretické části jsou vymezeny vybrané pojmy a charakteristiky související s danou problematikou. Praktická část diplomové práce obsahuje výzkumné šetření provedené kvantitativní metodou za užití dvou standardizovaných dotazníků. Výsledky výzkumného šetření prokázaly uspokojivou úroveň sociální gramotnosti a nižší míru sebehodnocení žáků.
dc.format 92 s. (68 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální gramotnost cs
dc.subject sebehodnocení cs
dc.subject žáci cs
dc.subject děti cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject social literacy en
dc.subject self evalution en
dc.subject pupils en
dc.subject children en
dc.subject elementary school en
dc.title Analýza sociální gramotnosti v souvislosti s mírou sebehodnocení žáků 2. stupně základní školy
dc.title.alternative Analysis of Social Literacy in the Connection with the Level of Self-evaluation of Pupils of the Second Stage of Elementary Schools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2023-05-17
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the analysis of social literacy in connection with the level of self-evaluation of pupils of the 2nd grade of elementary school. The aim of the work is to find out what level of social literacy and level of self-evaluation students have at the end of compulsory schooling. In the theoretical part, selected concepts and characteristics related to the given issue are defined. The practical part of the diploma thesis contains a research investigation carried out using a quantitative method using two standardized questionnaires. The results of the research investigation showed a satisfactory level of social literacy and a lower level of self-assessment of pupils.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 64553
dc.date.submitted 2023-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
malíčková_2023_dp.pdf 2.322Mb PDF View/Open None
malíčková_2023_op.docx 16.20Kb Unknown View/Open None
malíčková_2023_vp.docx 27.29Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account