Práce učitele s formativním hodnocením na 1. stupni základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Práce učitele s formativním hodnocením na 1. stupni základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrů Puhrová, Barbora
dc.contributor.author Němcová, Aneta
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:12Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:12Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52683
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na práci učitele s formativním hodnocením na 1. stupni základní školy. V rámci teoretické části jsou popsána teoretická východiska formativního hodnocení na základní škole. Cílem empirické části je popsat, jak učitelé pracují s formativním hodnocením na 1. stupni základní školy. Výzkum byl proveden na základě kvalitativního šetření prostřednictvím metod pozorování a rozhovoru na vzorku čtyř učitelů základních škol. Zjištění ukazují, že podstata formativního hodnocení tkví v přístupu učitele k výuce. Žákovi jsou poskytnuty možnosti, díky kterým se může stát aktivním participantem ve výchovně-vzdělávacím procesu. Na základě cesty, kterou si žák zvolí, je možné naplnit potenciál formativního hodnocení.
dc.format 86 s. (151 395 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject školní hodnocení cs
dc.subject formativní hodnocení cs
dc.subject zpětná vazba učitele cs
dc.subject sebehodnocení žáků cs
dc.subject hodnocení pro učení cs
dc.subject formative assessment en
dc.subject classroom assessment en
dc.subject feedback en
dc.subject self-assessment en
dc.subject assessment for learning en
dc.title Práce učitele s formativním hodnocením na 1. stupni základní školy
dc.title.alternative Teacher's Work with Formative Assessment in Primary School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Najvar, Petr
dc.date.accepted 2023-05-16
dc.description.abstract-translated This diploma thesis focuses on teacher's work with formative assessment in primary school. The theoretical part describes the theoretical basis of formative assessment at elementary school. The aim of the empirical part is to describe how teachers work with formative assessment in primary school. The research was conducted in framework of qualitative research methods through observation and interview methods on a sample of four elementary school teachers. The findings show that the essence of formative assessment lies in the teacher's approach to teaching. Pupils are provided with options that allow them to become an active participant in the educational process. Based on the path that the pupil chooses, it is possible to fulfill the potential of formative assessment.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 63238
dc.date.submitted 2023-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
němcová_2023_dp.pdf 6.227Mb PDF View/Open None
němcová_2023_op.docx 26.45Kb Unknown View/Open None
němcová_2023_vp.docx 17.58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account