Práce učitele s formativním hodnocením na 1. stupni základní školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Němcová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:12Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:12Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/52683
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na práci učitele s formativním hodnocením na 1. stupni základní školy. V rámci teoretické části jsou popsána teoretická východiska formativního hodnocení na základní škole. Cílem empirické části je popsat, jak učitelé pracují s formativním hodnocením na 1. stupni základní školy. Výzkum byl proveden na základě kvalitativního šetření prostřednictvím metod pozorování a rozhovoru na vzorku čtyř učitelů základních škol. Zjištění ukazují, že podstata formativního hodnocení tkví v přístupu učitele k výuce. Žákovi jsou poskytnuty možnosti, díky kterým se může stát aktivním participantem ve výchovně-vzdělávacím procesu. Na základě cesty, kterou si žák zvolí, je možné naplnit potenciál formativního hodnocení. |
|
dc.format |
86 s. (151 395 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
školní hodnocení
|
cs |
dc.subject |
formativní hodnocení
|
cs |
dc.subject |
zpětná vazba učitele
|
cs |
dc.subject |
sebehodnocení žáků
|
cs |
dc.subject |
hodnocení pro učení
|
cs |
dc.subject |
formative assessment
|
en |
dc.subject |
classroom assessment
|
en |
dc.subject |
feedback
|
en |
dc.subject |
self-assessment
|
en |
dc.subject |
assessment for learning
|
en |
dc.title |
Práce učitele s formativním hodnocením na 1. stupni základní školy |
|
dc.title.alternative |
Teacher's Work with Formative Assessment in Primary School |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Najvar, Petr |
|
dc.date.accepted |
2023-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis focuses on teacher's work with formative assessment in primary school. The theoretical part describes the theoretical basis of formative assessment at elementary school. The aim of the empirical part is to describe how teachers work with formative assessment in primary school. The research was conducted in framework of qualitative research methods through observation and interview methods on a sample of four elementary school teachers. The findings show that the essence of formative assessment lies in the teacher's approach to teaching. Pupils are provided with options that allow them to become an active participant in the educational process. Based on the path that the pupil chooses, it is possible to fulfill the potential of formative assessment. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
63238
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account