Učitelské přesvědčení o potřebě domácí přípravy žáků na 1. stupni ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Učitelské přesvědčení o potřebě domácí přípravy žáků na 1. stupni ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrů Puhrová, Barbora
dc.contributor.author Křivánková, Klára
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:12Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:12Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52682
dc.description.abstract Diplomová práce zkoumá učitelská přesvědčení o potřebě domácí přípravy žáků v primární edukaci z pohledu studentů učitelství pro první stupeň základní školy, začínajících učitelů a zkušených učitelů. Teoretická část vymezuje pojetí učitelského přesvědčení a vybrané poznatky o domácí přípravě žáků prvního stupně základní školy. Výzkum popisuje východiska učitelských přesvědčení, odkrývá příčiny změn učitelských přesvědčení o potřebě domácí přípravy a popisuje faktory, které se podílejí na tvorbě a proměně učitelského přesvědčení ve vztahu k domácí přípravě žáků.
dc.format 70
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject učitelské přesvědčení cs
dc.subject domácí příprava cs
dc.subject učitel novic cs
dc.subject učitel expert cs
dc.subject teacher beliefs en
dc.subject home preparation en
dc.subject novice teacher en
dc.subject expert teacher en
dc.title Učitelské přesvědčení o potřebě domácí přípravy žáků na 1. stupni ZŠ
dc.title.alternative Teachers' Beliefs about the Necessity of Primary School Pupils' Homework
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Janíková, Marcela
dc.date.accepted 2023-05-16
dc.description.abstract-translated The thesis explores teachers' beliefs about the need for home preparation of primary school pupils from the perspectives of students studying teaching for primary school, novice teachers and experienced teachers. The theoretical part defines the concept of teacher beliefs and selected findings on the home preparation of primary school pupils. The research describes the background of teachers' beliefs, reveals the reasons for changes in teachers' beliefs about the need for home preparation, and describes the factors involved in the formation and transformation of teachers' beliefs concerning pupils' home preparation.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro 1. stupeň základní školy cs
dc.thesis.degree-discipline Lower Primary School Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cs
dc.thesis.degree-program Teacher Training for Primary Schools en
dc.identifier.stag 63233
dc.date.submitted 2023-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
křivánková_2023_dp.pdf 1.996Mb PDF View/Open None
křivánková_2023_op.docx 29.04Kb Unknown View/Open None
křivánková_2023_vp.docx 18.65Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account